Az Insomniával újul meg a KÖKI Terminál

Kiemelt Piac

A KÖKI Terminál a közelmúltban került új tulajdonoshoz, és híradásokból az is kiderült, hogy a tervek szerint teljesen megújul majd a gigantikus bevásárlóközpont. A KÖKI a küszöbön álló relaunch-hoz új ügynökséget is választott: az Insomniával az év elején kezdték meg közös munkájukat.

 

“A KÖKI Terminál életében hamarosan egy új fejezet kezdődik a mintegy 6 milliárdos felújítás eredményeképpen. Többek között megújulnak a boltok, a tetőkert és olyan új, eddig hiányzó szolgáltatások jelennek majd meg, mint például a mozi. Ezek miatt szükségesnek éreztük, hogy a bevásárlóközpont kommunikációját is teljesen új alapokra helyezzük, amihez a feladatok mennyisége és sokszínűsége miatt egy olyan közepes méretű, de full service ügynökségre volt szükségünk, akinél kiemelt figyelmet kapunk és nem veszünk el a többi nagy ügyfél között. Így esett a választásunk az Insomniára” – nyilatkozta Bárány Kristóf, a KÖKI új tulajdonosa, az Adventum International alapító partnere.

Az Insomnia full service ügynökségként támogatja a megújuló KÖKI-t, ami magában foglalja a stratégia tervezési folyamatokat, az arculattervezést, a kampányok kreatív fejlesztését, a teljes körű digitális feladatokat, a PR támogatást, a rendezvényszervezést és az üzemszerű kommunikációs feladatokat a relaunch-ig – mondta el Misinszki Ákos, az Insomnia Reklámügynökség ügyvezetője.

Az ügynökség és a bevásárlóközpont első közös kampánya egy Valentin naphoz kapcsolódó promóció.