Bill Murray napja megint újrakezdődik, de ezúttal nem bánja

Inspiráció Kiemelt

A hazai medvék ellentmondásos viselkedése miatt nem tudjuk, hosszú lesz-e a tél. Bill  Murray sem,  neki mégis bejött a mormotás időjóslás.

Az 1993-ban készült Groundhog Day című filmben (magyarul Idétlen időkig címmel játszották) egy végtelenül ismétlődő nap körforgásából próbált kiszállni. A most bemutatott reklámban azonban minden reggel 6-kor boldogan ébred, mert egy Jeep Gladiator várja.

Még csak február van, de máris az év egyik legjobb reklámfilmjét láttuk a Super Bowl döntőjéhez kapcsolódva. Mivel az amerikaifoci-bajnokság szuperdöntője idén a “mormotanapra” esett, a Jeep marketingesei megragadták a kiváló alkalmat.

 

 

Egyébként készültek hozzá teaserek is, mutatunk egyet:

 

Ha érdekelnek további részletek is: