Csütörtökön reggel nyit a Márkamonitor teltházas Zöldmarketing konferenciája

Kiemelt Piac

Január 30-án, csütörtökön reggel 9:30-kor kezdődik a Márkamonitor első idei konferenciája Zöldmarketing 2020 címmel.

 

Mikor és hogyan született meg a “zöld gondolat”, az ökotudatosság, és hogyan vált mozgalommá, majd politikai erővé? Mitől “zöld” egy termék, egy szolgáltatás, és hogyan viszonyulnak hozzá a fogyasztók a világ különböző országaiban? Mit mondtak erről a magyar fogyasztók 2019 őszén? Mit jelentenek az új fogyasztói attitűdök, az új elvárások a cégvezetők számára, egy újabb feladatot, ami szembe megy a profitelvárásokkal, vagy ez már versenyelőny lehet a változó piacon? – ezekkel a gondolatokkal indítottuk útjára a rendezvényt.

A konferencia nem csupán a szó szoros értelmében vett zöldmarketinggel foglalkozik, hanem a “big picture” bemutatására törekszik, azaz előadóink áttekintik az SDG-vel, a környezetvédelemmel, az ökotudatos életmóddal kapcsolatos kérdések széles körét, és konkrétan is bemutatják, hogy az egyes iparágak hogyan mozdulnak el a környezetet jobban kímélő eljárások, technológiák felé.

A konfereciáról bővebb összefoglalót olvashatnak majd a www.markamonitor.hu oldalon és a Márkamonitor magazin márciusi számában.