Raiffeisen Bank: a sárga ajtó motívum

Kiemelt Márkák

Két új reklámfilmet mutatott be a Raiffeisen Bank idén ősszel. A sárga ajtó motívumra épülő új spotokban az ügyfelek banki ügyekkel kapcsolatos valós kétségei, bizonytalanságai jelennek meg. A filmek kivitelezéséért, valamint a márka- és kommunikációs stratégiáért a több mint 100 főt foglalkoztató Republic Group felelt.

 

Háttér: Az óriási reklámzajban, a hitelfelvételi kedv folyamatos erősödésével egyidejűleg a bankok sokféle ajánlattal igyekeznek megszólítani a fogyasztókat, akiknek egyre nehezebb rátalálni a számukra legoptimálisabb megoldásra. A Raiffeisen Bank mindig kiemelt figyelmet fordít jelenlegi és potenciális ügyfelei igényeire, és igyekszik a felmerülő kérdésekre, élethelyzetekre megnyugtató válaszokat adni. Ez történik a „Nem mindegy, melyik ajtó” kampány esetében is.

A Raiffeisen bő egy éve útjára indított új kommunikációs platformjának központi motívuma a sárga ajtó, amely mögött mindig a megfelelő megoldás várja az ügyfeleket. A bank termék- és szolgáltatáspalettája megfelelő alapot nyújt ahhoz, hogy megkönnyítse az igénylőknek a személyi kölcsön felvételét – felesleges feltételek előírása nélkül – valamint útbaigazítást nyújtson a legmegfelelőbb bankszámla-ajánlat kiválasztásában.

A személyi kölcsönt és a különleges számlaajánlatot támogató kampányt a Raiffeisen Bank és a Republic Group kreatív szakemberei álmodták meg.

Yalcinkaya Veronika – marketingigazgató, Raiffeisen Bank Zrt.: A platform jól teljesít, beigazolódott, hogy a termék és az ügyfél közötti kapcsolat megteremtése alapvető fontosságú. Több kutatás, és az üzleti számok is visszaigazolták a kampány sikerességét. A cél az volt, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban adjuk át az üzenetet. Hangsúlyos szerepet kapott annak közvetítése is, hogy a pénzügyek a Raiffeisennél egyszerűen és gyorsan elintézhetők.

Megvalósítás: Az integrált reklámügynökség a produkciós csapattal együtt a mai vizuális trendekhez illeszkedő, egyszerű, minimalista világot álmodott meg mind a két reklámfilmnek, amelyekben az üzenet könnyen utat talál a fogyasztókhoz és a márka felismerése a lehető legegyszerűbbé válik.

Márton Szabolcs – kreatívigazgató, Republic Group: Escher-lépcső, fejre állított terek, ajtórengeteg, dokumentumvihar, megannyi könnyen dekódolható szimbólum, amelyek segítségével egyértelművé tesszük, és megmutatjuk az ügyfelekben végbemenő nehéz döntési folyamatokat. A filmek végén érkező sárga ajtóval a megoldást is látványosan prezentáljuk. Adott tehát egy erős insight és adott egy konzekvensen épített platform. Ha a kettőt a megfelelő szakemberek veszik a kezükbe, akkor garantált a siker. Üzleti és kreatív szempontból is.

A kampány intenzív online támogatásában a Republic Group több mint 10 fős digitális csapata is részt vett.

 

Alkotók

MEGBÍZÓI OLDAL

Raiffeisen Bank

  • Marketing igazgató: Yalcinkaya Veronika
  • Lakossági és online marketing vezető: Huhn Ágnes
  • Senior marketing menedzser: Harangi Anikó, Küronya István

KREATÍV ÜGYNÖKSÉG

Republic Group

  • Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
  • Stratégiai tervezés: Fási Kata
  • Head of copy: Román Dávid
  • Szövegírók: Trkala Zsófia, Doman Gergő
  • Head of art: Jancsi Mátyás
  • Art director: Vári János Hunor
  • Client service director: Szilágyi Fiorella
  • Senior account manager: Pavuk Sophie
  • Account manager: Diószegi Judit

GYÁRTÁS

  • Producer: Faragó Attila – One Film
  • Production manager: Víz András Péter
  • Rendező: Menzkie
  • DOP: Győri Márk
  • Utómunka: Melon Fx

SOCIAL MEDIA