Mautner Zsófival sütött a Groupama Biztosító

Kiemelt Piac

A Groupama Biztosító új szintre emelte hagyományos, karácsonyi süteményvásárát, így idén nem csak a rászorulóknak nyújt segítséget a Magyar Élelmiszerbank támogatásával, ezúttal gondolt a Pető Intézet lakóira is. A jótékonysági aktivitással a cég egyben munkatársait is megörvendezteti, méghozzá egy közösségi élménnyel és maradandó emlékkel. A sütésben és az adományok célba juttatásában Mautner Zsófi gasztroblogger is segített.

 

A Groupama Biztosítónál régóta hagyomány az adventi időszakban szervezett karácsonyi süteményvásár, melynek keretében a kollégák idén rekordszámban csillogtatták meg cukrásztudományukat. A jótékonysági vásáron befolyt összeget a biztosító kiegészítette, majd eljuttatta a Magyar Élelmiszerbank részére.

Ebben az évben a cég munkatársai által készített remekekből az ismert gasztroblogger kiválasztotta a tíz legízletesebbnek ítélt finomságot, melyek leírásai a Groupamák a konyhában c. receptfüzetben kiadásra is kerültek. A legnépszerűbb süteménynek egy klasszikus diós kosárka bizonyult. Elkészítője, Makkai András Mautner Zsófi közreműködésével osztotta meg az édesség elkészítésének titkait a nagy nyilvánossággal.

A videó néhány igazán örömteli pillanatot is megörökít: a gasztroblogger segítségével a Groupama Biztosító a kosárkából és néhány más süteményből nagyobb mennyiséget is készített, hogy azt elvigye a Pető Intézet tanulóinak.

A Pető Intézet rendszeres támogatójaként tanúi vagyunk annak az elhivatottságnak, amivel a munkatársak a bentlakó gyermekekért dolgoznak, így most rendkívüli volt látni, hogy süteményeinkkel megédesítettük az adventi készülődésük pillanatait. Az pedig, hogy idén személyesen hozhattunk a kollégák süteményeiből az itt gondozott gyermekeknek, igazán megható élmény volt a számunkra” – mondta el a sütemények átadása kapcsán Marton Klaudia, a Groupama Biztosító humán erőforrás igazgatója.

 

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal

  • Megbízó: Groupama Biztosító
  • Humán erőforrás igazgató: Marton Klaudia
  • Kommunikációs főosztályvezető: Bíró Szilvia
  • Kampánymenedzserek: Hanka Nóra, Tokai-Marik Dóra, Biba Sándor, Ignáczné Adorjáni Andrea

Ügynökség

  • Online ügynökség: Greenroom
    • Group account director: Dézsi Sandra
    • Account manager: Jungvirt Tamás
    • Helyettes kreatívigazgató: Jávor Bence
    • Copywriter: Farkas Dávid
    • Operatőr: Zöldi Kovács Máté

SOCIAL MEDIA