Rekordot döntött a Jameson Movember

Márkák

Az ír whiskey-márka budapesti és vidéki borbélyszalonokkal fogott össze a prosztatarák-ellenes mozgalom népszerűsítésére.

A Movember egy ausztrál kezdeményezéssel indult: a férfiak novemberben félreteszik a borotvát és világszerte megnövesztik a bajszukat vagy a szakállukat, hogy ezzel hívják fel a figyelmet a férfiak éves szűrővizsgálatainak fontosságára, november 30-án pedig látványosan megválnak az arcszőrüktől.

Jameson Irish Whiskey évek óta támogatja a mozgalmat, tavaly pedig Budapest legmenőbb barbershopjait is bevonták a kampányba. 2018-ban 5 barbershop összesen 6 helyszínén várták a Movember végeztével borotválásra érkező férfiakat, a kampány végén pedig a Jameson és a barbershopok közösen adományt nyújtottak a MentsManust! Mozgalomnak.

Idén a fővároson túl országszerte 6 nagyvárosban, Miskolcon, Székesfehérváron, Szegeden, Nyíregyházán, Pécsett és Debrecenben összesen 16 barbershop csatlakozott a kezdeményezéshez. Ezekben a szalonokban november 30-án féláron kérhettek borotválást, amihez egy Jameson ajándékcsomag is járt, a márka pedig minden vendég után 2000 Ft-ot adományozott a MentsManust! Mozgalomnak, akik hitelesen és hatékonyan hívják fel a figyelmet arra, hogy mennyire fontos a férfiak egészségével foglalkozni. Az általuk nyújtott tájékoztatásnak és a szűrővizsgálatoknak köszönhetően a férfiak második leggyakoribb halálozási oka, a prosztatarák időben felismerhető és kezelhető.

Az idei #jamesonmovember-en összesen 379-en vettek részt, 172-vel többen, mint tavaly. A legtöbben, 55-en a debreceni Peaky Barbers-ben voltak, ahol a kampány miatt aznap hajnali 2-ig fogadták a vendégeket.