Új szintre lép a dm influencer kommunikációja

Kiemelt Piac

A közösségi média ismert „arcai” már többször felbukkantak a dm kampányaiban, a jövőben a vállalat még tudatosabban köt együttműködéseket. A Star Network ügynökséggel együttműködve stratégiai szinten kezelik az influencer megjelenéseket, s a véleményvezérekkel együttműködve első kézből tájékoztatják vásárlóikat a dm-ben kapható újdonságokról, exkluzív szolgáltatásokról. 

 

Egyéves megbízatást kapott a Star Network influencer ügynökség a dm-től: október óta az X, Y, Z és Alpha generációkat kiemelten megcélzó cég dedikált ügynökségként koordinálja a drogérialánc influencer kommunikációját.  A Star Network komplex stratégiát tervez megvalósítani számukra, ahol az influencerek platformjain túl a dm saját felületein is megjelennek majd a tartalomgyártók.

A partnerség keretében a dm és a Star Network közösen meghatározott influencer portfóliót alakított ki, amely a hosszú távú együttműködések mellett tartalmaz eseti influencer bevonásokat is. Minden hónapban a dm határozza meg a kommunikációs irányokat, vagyis ő ad fókuszt, amelyre a Star Network kreatív koncepciókkal és megoldási javaslatokkal válaszol.

„Az infuencereken keresztül érjük el azokat a 14-30 év közötti fiatal vásárlókat, akik az információ egy részét már a social média csatornákon keresztül szerzik be, s fontos számunkra a véleményvezérek szava.  Az influencerekkel közösen edukálni szeretnénk a vásárlókat, megismertetni velük a dm márkás termékeket. Ebből adódóan fontos, hogy a tartalomgyártók valóan megismerjék a termékeket, hiszen az elsődleges cél mindig a hitelesség. Csak azokkal a tartalomgyártókkal kezdünk együttműködést, akik saját tapasztalataik alapján ajánlják a termékeinket, és a vállalat értékeivel összhangban kommunikálnak követőikkel.  Bár éves megállapodásokban is gondolkodunk, minden kampány és üzenet mellé olyan véleményvezért választunk, aki az adott időszakban a leghitelesebb lehet a dm neve mellett” – mesélt az együttműködésről Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A Star Network adja azt az ügynökségi hátteret, ennek révén jogilag is pénzügyileg is szabályosan tud megjelenni minden, a dm márkához köthető influencer tartalom. Olyan kreatív és egyedi projekteket szeretne megvalósítani a dm, amelyekkel bizonyítják, hogy az influencer marketing valóban hatékony és hiteles eszköze a dm sokszínű kommunikációjának.

SOCIAL MEDIA