Újabb 3 tematikus portál érkezik az Atmediához

Kiemelt Piac

Két meghatározó online gazdasági híroldal, a Privátbankár és az Mfor, valamint az Életforma női online magazin hirdetésértékesítéseit kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia. A két üzleti tematikájú portál közel 20 éve meghatározó gazdasági hírmagazin a magyar online sajtópiacon. A multimédiás kereskedőház online üzletágának partneri köre a három új tematikus oldal érkezésével idén 12-vel bővül.

 

A privatbankar.hu és az mfor.hu az online gazdasági sajtó két meghatározó szereplője, és egyben a legrégebbiek közé tartoznak, hiszen mindkettőnek 20 éves múltja van. Szerkesztőségük a minőségi gazdasági újságírás, a hiteles és informatív tájékoztatás elve alapján működik. A gazdasági hírszerkesztőség piac-meghatározó szerepét azáltal képes hosszú távon megtartani, hogy napi tematikájában döntő szerepet kapnak a saját értesüléseik kiegyensúlyozott feldolgozásával készülő cikkek, aminek sikerességét bizonyítja az is, hogy híreik napi idézettsége az online és print sajtóban egyaránt kiemelkedő.

A kimagasló videós portfólióval rendelkező Atmedia online üzletágához most két olyan gazdasági portál csatlakozik, amelyek olvasóinak 45 százaléka nagyvárosban él, 30 százaléka diplomás és egyharmada Esomar AB státuszú.

Ács Zsuzsanna a Privatbankar.hu Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: „Gazdasági tematikájú híroldalaink az elmúlt húsz évben az online médiapiac meghatározó, stabil szereplőivé váltak, amelyeken a hirdetők magas minőségű tartalmi környezetben jelenhetnek meg. Tudatosan építjük a tematikus portáljainkat, és ehhez professzionális kereskedelmi partnert kerestünk, és választottuk az Atmediát.”

Mindkét tematikus portál egyaránt kínál olvasnivalót a gazdaság és a pénzügyek iránt érdeklődő olvasók számára. A privatbankar.hu színvonalas befektetési információkkal, külgazdasági-külpolitikai elemzésekkel, piaci árfolyamadatokkal inkább a befektetőket, pénzügyeiket tudatosan intézőket célozza, míg az mfor.hu kalkulátoraival, a gazdasági élet fontos szereplőivel készített interjúival a kkv-szegmens döntéshozóit éri el.

Jövő év első negyedévében technológiai fejlesztés fejeződik be a kiadónál, ami azt jelenti, hogy a privatbankár.hu új szerkesztőségi rendszert valamint arculatot kap, aminek köszönhetően jelentősen javul az oldalak eszközfüggetlen felhasználói tartalomfogyasztása (reszponzivitás, SEO-optimalizálás). Az mfor.hu-val közös CMS rendszer pedig technikailag könnyíti majd meg a szerkesztőség feladatait.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője elmondta, hogy: „Büszkék vagyunk arra, hogy újabb magas minőségű saját tartalmat kínáló, a saját területén meghatározó partnerrel dolgozhatunk együtt. Stratégiai célunk, hogy hirdetőink számára minél több minőségi, saját tartalommal rendelkező megjelenési lehetőséget kínáljunk, és úgy gondoljuk, hogy az idén portfóliónkba érkezett 12 új portál ezt erősíti.”

Januártól az igényes, széles látókörű, vidám hölgyek lapja az eletforma.hu hirdetésértékesítését is az Atmedia végzi majd, amivel tovább bővül a kereskedőház női tematikus kínálata. A portál az olvasók számára a mindennapi életükhöz kapcsolódó aktualitásokat, tanácsokat, információs szórakoztató olvasmányokat biztosít: orvosi, kozmetikai, életvezetési, egészséges életmódra vonatkozó tanácsok, sport- és kulturális programok, televíziós érdekességek, könyvek, kritikák, párkeresési kérdések, otthonteremtés, kikapcsolódás, wellness.