Az RTL Magyarország vitte a hetet

Kiemelt Márkák

A 47. héten tovább nyílt a nézettségi olló az RTL Klub javára.  A csatorna hétből hat estét megnyert és átlagosan 17,3%-os közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban a 19 és 23 óra közötti idősávban – ez 78%-kal magasabb eredmény, mint a konkurensé adta hírül a csatorna közleménye. 

A Konyhafőnök VIP továbbra sem talál kihívóra: a műsor minden hétköznap este magabiztosan nyerte saját sávját, és összességében 18,5%-os közönségaránnyal zárta az adáshetet. A séfek csatája ezúttal is több mint a dupláját verte a versenytárs vele azonos idősávban futó két új műsorára (18,5% SHR vs. 7,6% SHR).

Az elmúlt hetekhez hasonlóan a szombat este ismét az X-Faktorról szólt: a második élő adás 30 százalékos közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban, a tehetségkutatót showműsort a teljes lakosságból 1 millió 64 ezren látták.

Ami a megnyert esték számát illeti: Az RTL Klub az idei év eddig eltelt 328 napjából 273 estét tudhat magáénak.

Csoportszinten az RTL Magyarország 8 csatornája a 47. héten 30,9 százalékos közönségarányt  ért el: ez az eredmény 32 százalékkal múlta felül a versenytárs 14 csatornából álló portfólióját a fő kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben. A teljes napot vizsgálva 17 százalékkal teljesített jobban az  RTL Magyarország.