Sportmarketing Díj: meghosszabbított nevezési határidő

Kiemelt Piac

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén egy hiánypótló kezdeményezésként indította útjára hazánkban és szervezte meg az első magyar Sportmarketing Díjat. A Díjra az eredeti tervek szerint múlt hét péntek 24:00-ig lehetett pályázni, ugyanakkor a nagy érdeklődésre való tekintettel a Sportmarketing Tagozat elnöksége 3 nappal meghosszabbítja az első Sportmarketing Díj pályázatok beadásának határidejét – olvasható a tagozat közleményében.

„Már múlt hét végén is sok pályázat érkezett a Díjra. Bíztunk benne, hogy nagy népszerűségének fog örvendeni a Sportmarketing Díj, de arra nem számítottunk, hogy még az utolsó pillanatokban is annyian fognak érdeklődni a lehetőség iránt, hogy meg kell hosszabbítanunk a pályázatok leadásának határidejét. Pénteken az elnökséggel közösen azt a döntést hoztuk meg, hogy egy pár nappal kitoljuk a nevezés határidejét, hogy minél több pályamű tudja magát megméretni az első Sportmarketing Díjon, hogy minél több kiváló hazai kampányon keresztül mutathassuk be a sportmarketing mint iparág üzleti jelentőségét” – mondta Németh Ottó, a Sportmarketing Díj zsűrijének elnöke, az MMSZ Sportmarketing Tagozatának alelnöke.

A meghosszabbított határidő: 2019. november 20. – 18 óra! 

Az idén első ízben kihirdetett Sportmarketing Díj kiváló felületet és alkalmat ad arra, hogy a legjobb hazai sportmarketing együttműködések megmérettessék magukat. Emellett a már megvalósult, sikeres hazai példákon keresztül a kommunikációs szakemberek megismerhetik a sportmarketing és sportszponzoráció legkiválóbb kampányait, és ezek üzleti jelentőségét.

A Sportmarketing Díjjal hagyományt szeretne teremteni a Tagozat, emellett az ESA (Európai Szponzorációs Szövetség) nemzetközi kategóriáinak és sztenderdjeinek alkalmazása révén egy olyan visszajelzést, és egyben felületet biztosítani a magyar sportmarketing piacnak, amely a nemzetközi színtéren is megállja a helyét. A Sportmarketing díjra négy fő kategóriában lehet pályázni. A négy kategória közül pedig a három ESA kvalifikációs kategóriák győztesei közül kerül ki, azaz egy legjobb pályázat, amelynek lehetősége lesz a “Best of Europe” díjon, nemzetközi színterén is megmérettetni magát.

 

További információk a Sportmarketing Díjról és a pályázati feltételekről a http://sportmarketingsummit.hu oldalon található.