Újabb három évre hosszabbít az Atmediával a Discovery

Kiemelt Piac

A Discovery Inc. újabb 3 évre hosszabbította meg reklámértékesítési együttműködését az Atmediával. Ennek értelmében 2023-ig a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező hazai sales-house-nál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak reklámfelületei: Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel. 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az  Eurosport 1 hirdetésértékesítése is az Atmediánál indul el.

 

A nonfiction tartalmat szolgáltatók körében globális piacvezetőnek számító Discovery Inc.  2017-ben szerződött először a hazai piac legnagyobb tévés portfóliójával rendelkező kereskedőházzal, az Atmediával. A vállalatok ezt az együttműködést most azzal erősítették meg, hogy három évre újították meg hirdetésértékesítési szerződésüket. A megállapodás értelmében 2023-ig az Atmedia értékesíti a vállalat magyar piacon jól ismert kábelcsatornáinak reklámidejét.

A Discovery csatornái Magyarországon több mint tíz éve érhetők el, és közülük a hazai piacon első számú, tényszerű szórakoztató csatornának számító Discovery Channel idén frissítette globális márkáját, az új logó egyszerre utal a csatorna örökségére és helyezi a márkát a jövőbe. A Discovery Inc. működését 1985-ben kezdte meg, azóta csatornái illetve tartalomgyártása népszerű és sikeres lett az egész világon. A nézők a  Discovery Channel, Animal Planet,  TLC ,  HGTV, Travel Channel- és Food Network  műsoraival minden kontinensen találkozhatnak. A Discovery saját gyártású sorozatok mellett külső produkciókat is bemutat. Ennek egyik kiváló példája volt, hogy a Discovery Channelen először futott a különleges járműveket és extrém építményeket bemutató magyar gyártású Xtractor. Ami a tartalomkínálatot illeti, a Discovery még több meglepetést tartogat magyar rajongói számára.

Nagy örömünkre szolgál, hogy Magyarországon meghosszabbíthatjuk hosszú távú együttműködésünket az Atmediával. Meggyőződésem, hogy a Discovery portfóliója által kínált lehetőségek a kereskedőház szakértelmével ötvözve páratlan ajánlat a hirdetők számára, amit a legnagyobb erősségünkre: az egyedi tartalomkínálatra és a nézők belénk vetett bizalmára építünk. Kereskedelmi portfóliónk a Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel és az Eurosport 1 csatornák így válhatnak széles célközönséget elérő első számú reklámértékesítési felületté, bár az utóbbi csatornánk hirdetésértékesítése 2020-ban indul. Ez az év egyébként rendkívül nagy jelentőséggel bír számunkra, hiszen a lehető legátfogóbb közvetítéssel készülünk a nyári olimpia minden percének bemutatására” – mondta el Tomaz Poredos, a Discovery CEEMCA (Közép- és Kelet-Európa, Mediterránium és Közép-Ázsia) régióért felelős reklámértékesítési vezetője.

A globális médiavállalat 2016-ban jelentősen átalakította stratégiáját, hogy maximalizálja a lineáris televíziós üzletágát, valamint felvázolta a digitális média- és sportberuházásait. Erre példa a 2015 óta a portfóliójukba tartozó Eurosport csatornák is, ahol a hirdetésértékesítés 2020-ban indul el.

Guttengéber Csaba

A Discovery együttműködése az Atmediával 2020. február elsejétől kiterjed majd az Eurosport 1 csatorna reklámidejének értékesítésére is. Ráadásul a következő év sport szempontból kiemelkedő lesz, hiszen akkor rendezik meg Tokióban a nyári olimpiát, amelyre a Discovery az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül. Szándékuk szerint a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat készítik elő. Az európai nézők számára csak az Eurosporton lesz látható minden sportág és sportoló összes pillanata, többek közt a 321 aranyérmet érő győzelem is.

Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: „Úgy érezzük, hogy az elmúlt évek alatt a közös munkának köszönhetően erős bizalom alakult ki közöttünk, ami alkalmas a hosszabb távú együttműködésre. Köszönjük partnerünknek az újabb lehetőséget és bízunk abban, hogy a következő években együttműködésünk a televíziós felületeken túl online területre, egyéb jelentős video-inventoryval rendelkező oldalakra is kiterjedhet, a jelenlegi hosszabítás.hu mellett.

Az Atmedia szakmai tapasztalata szerint a magyar hirdetők kampányaikhoz már keresik a több platformos kombinációkat, illetve a jól behatárolható célközönséget elérő tartalmakat. Ilyen lehetőségeket kínálnak a Discovery csoport műsorai, és az Atmedia szakemberei abban is bíznak, hogy a médiavállalat a következő időszakban tovább bővíti a kereskedelmi piacon a tematikus tartalmait illetve megjelenik digitális platformmal is.