A törődés bajnokait ünnepli a Dove Men+Care

Kiemelt Márkák

A törődést sokféleképpen értelmezhetjük, sok felől érkezhet, ám kevés szó esik a férfias törődésről. Őket ünnepli idén ősszel a Dove Men+Care kampánya a HPS Group koncepcionális és operatív támogatásával.

 Ahogy megszokhattuk a márkától, kampányai mindig valamilyen fontos és emocionális ügy mellé állnak. Idén egy hazai kampány keretében a Dove Men+Care a sportpályákon kívül kereste az igazi példaképeket, azokat a férfiakat, akik nap, mint nap gondoskodnak szeretteikről.

„Sok, férfiakat célzó márka élsportolókat szponzorál és őket szeretné beállítani követendő mintaként. Szerintünk gondoskodni legalább akkora csúcsteljesítmény, mint a sportpályán bajnoknak lenni. A mi igazi példaképeink a törődés magyar bajnokai.” – mondta el a kampány kapcsán Szabó Réka, az Unilever Brand Managere.

A törődés bajnokainak fejet hajtva a Dove Men+Care a HPS Grouppal karöltve megalkotott egy kisfilmet, amihez elsősorban a fogyasztók tartalmait várták a közösségi média felületeken. Azt kérték tőlük, mutassák meg, ők vagy az őket körülvevő férfiak miként a törődés bajnokai a mindennapokban. A kampány során különböző influencerek – Takács Nóra, Tokár Tomi, Hajmásy Péter, Bársony Bence és Farkas László – mutatták meg, ők hogyan figyelnek szeretteikre a hétköznapok rohanásában és buzdították követőiket a saját tartalmaik feltöltésére.

A kampányidőszak alatt több mint 300 feltöltés érkezett, amik közül kiválasztották azokat a tartalmakat, amik végül bekerültek a törődés bajnokainak kisfilmjébe.

Nézze meg a törődés magyar bajnokainak dicshimnuszát: