A Bookline lett az Év kereskedője

Kiemelt Piac

Negyedik éve díjazzák az innováció iránt elhivatott kereskedőket. Az Év kereskedője megmérettetés célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, ösztönözzék az üzleteket és szolgáltatókat, ezzel elősegítve a hazai piac fejlődését. A Bookline idén két kategóriában bizonyult a legjobb pályázónak, Az Év kereskedője cím mellett a Legjobb in-store ügyfélélmény pozíciót is a Libri-Bookline Zrt. tagja érdemelte ki.

A verseny 3+1 kategóriában zajlik (Az Év kereskedője, Legjobb in-store ügyfélélmény, Legjobb közösségi élmény, és a Legjobb ügyfélfolyamat kategóriákban) szakmai zsűri közreműködésével.

A Legjobb in-store ügyfélélmény kategóriába azoknak a kereskedőknek a jelentkezését várták, akik a fizikai árusítóhelyeiken olyan fejlesztéseket hajtottak végre, melyek extra ügyfélélményt nyújtottak a vásárlók számára. A Bookline 2018-ban nyitott Móricz Zsigmond körtéri Könyvesbolt és Kávézójával érdemelte ki az elismerést.

A három kategóriában versenyző kereskedők pályázatai közül Az Év kereskedője díjat legkiemelkedőbb ügyfélélmény pályázójának ítélték oda. A zsűri értékelési szempontjai között az eredetiség, a valós ügyféligények figyelembevétele, a technológiai lehetőségek hatékony alkalmazása, a különböző ügyfélcsatornák egy folyamaton belüli optimális összekötése, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek vannak fókuszban.

“Célunk, hogy az online térből kilépve, offline is megmutassuk magunkat és közösséget építsünk a könyvbarátokból, olvasni szeretőkből, az irodalom szerelmeseiből. A Bookline Móricz Könyvesbolt és Kávézó ezt hivatott teljesíteni, és személyes találkozásoknak adni helyet a boltban. Rendszeresen szervezünk könyves eseményeket, beszélgetéseket és igyekszünk a legtöbbet és legjobbat nyújtani a hozzánk betérőknek, nemcsak promócióinkkal, vagy a könyvesbolt különleges választékával, de finomabbnál finomabb kávénkkal és süteményeinkkel” – mondta Gál Cintia, a Bookline termékmenedzsere az elismerés kapcsán.

Az Év Kereskedője díj elnyerésével az éves logóhasználat, valamint értékes média megjelenések mellé személyre szabott ügyfélélmény kutatást is kapott Bookline a verseny támogatója, a Mastercard jóvoltából, illetve a Legjobb in-store ügyfélélmény kategória győzteseként egy különleges szolgáltatástervezés képzésen is részt vehetnek.

A Bookline-t legutóbb tavaly díjazták az Év kereskedője versenyen, ahol a cég három díjat is átvehetett, mindhármat a 2017-ben útjára indított Bookline Busz kezdeményezéséért.