Új kalandokra hívta Hide the Pain Haroldot a Coca-Cola

Kiemelt Márkák

Milyen arcot vág a világszerte népszerű mémek főszereplője, a kényszeredett-fájdalmas mosolyáról ismert Hide the Pain Harold egy szélcsatornában vagy éppen egy jógagyakorlat közben? A Coca-Cola Magyarország legújabb videóiból kiderül! A márka egyik kampányának hazai reklámarca ugyanis nem más, mint Arató András nyugdíjazott villamosmérnök, azaz Hide the Pain Harold személyesen.

Arató András aka Hide the Pain Harold

Arató András nyugdíjazott villamosmérnök 2011-ben robbant be köztudatba, miután néhány őt ábrázoló fénykép felkerült egy ingyenes stockfotó oldalra. Jellegzetes mosolya – mely mögött sokan eltitkolt fájdalmat látnak – miatt vált internetes mémmé, nevét, a „Hide the Pain Haroldot” is innen kapta. Harold, vagyis András, aki 74 évesen világszerte az egyik legnépszerűbb internetes mém-alany, a kezdeti meglepettség után viszonylag hamar megtanulta kezelni a népszerűséget. Amióta híres lett, szerepelt reklámokban, videóklipben és saját TED-talkja is van. Mém-nevére több mint 6 millió találat van az interneten.

Idén ősszel a Coca-Cola választotta zero termékéhez reklámarcnak.  A televízióban futó Coke zero reklámból már tavaly megismert idős Mr Hadley „helyi megfelelőjeként” Harold/András is új, ismeretlen dolgokba vág bele egy-egy minivideóban. Míg Mr Hadley motorra pattan és trambulinról ugrik le, miután életében először megkóstol egy cukormentes colát, addig magyar hősünk is többféle kalandra vállalkozik: kipróbálja a szélcsatornát, a búvárkodást, a jógázást, VR szemüvegen keresztül betekint a virtuális valóságba.

Egyértelműen a szélcsatorna volt az, amelyiktől a leginkább tartottam, és ez volt egyúttal a legnagyobb kaland is. A búvárkodást korábban már próbáltam az Adrián és a Vörös-tengerben, de ez most kicsit más volt. A jógával most először tettem kísérletet” – mondta el Arató András aka Hide the Pain Harold.  Bevállalós alkatnak tartja magát: evett már például  csigát, békát, lóhúst, rénszarvast, nyers fagyott halat is,  kirándult terepjáróval a sivatagban, csavargott arab sikátorokban. „De kipróbálnám a sziklamászást, a siklóernyőzés, és talán még egy ejtőernyős tandemugrásra sem mondanék nemet” – tette hozzá.

Az új élmények láthatóan – ahogy a Coca-Cola reklám fiktív Mr Hadley-jét is – vonzzák a sikeres, mosolyáról-tekintetéről elhíresült férfit, akinek bakancslistáján még ott szerepel, hogy eljusson a norvég fjordokhoz és egy aktív vulkánhoz.

Nézd meg a Hide the Pain Harold kalandjait összefoglaló „És Te próbáltad már?” videót!

Hétfőtől érdemes nyomon követni a Coca-Cola Facebook oldalát is, ahol az egyes élményeket bemutató videó-posztok alatt az üdítőital-márka játékra invitál: a nyertesnek valóra válhat egy bakancslistás álma!