Fiatal magyar márka nyert a dizájn Oscarján 

Kiemelt Márkák

Az activé ugyan még csak tavaly októberben indult, máris bezsebelte első Red Dot Awardját. A világ egyik legrangosabb dizájnversenyén csomagolás kategóriában nyerte el a 24 fős nemzetközi zsűri elismerését a magyar termék letisztult, friss eleganciájával.

A FiberShake – az egészségtudatos életmód elkötelezettjeinek megalkotott, természetes eredetű édesítőkkel készült rostshake – nemcsak a vásárlók szívébe lopta be magát, hanem a nemzetközi szakértő zsűriébe is. Összesen 8 697 alkotás közül választották a legjobbnak az activé FiberShake egyedi megjelenését olyan, korábban díjazott világmárkákhoz hasonlóan, mint a Siemens, az Apple, vagy a Bulgari.

“A pörgős hétköznapok során sajnos nagyon kevés idő jut a tápláló reggelire. A FiberShake megalkotásával pont erre kínálunk gyors, egyszerű és mennyei megoldást. Habár pár másodperc alatt elkészíthetjük, évekig tartó gondos fejlesztés áll mögötte. A termékcsomagolás megálmodásakor is ezt a letisztult minőséget tartottuk szem előtt” – mondta az activé megálmodója, Vadász Bálint.

“Ha egyetlen szóban kellene összefoglalnom az activét, akkor azt mondanám, hogy UX. Egy olyan csomagolás megalkotása volt a célunk, amely az online világ felhasználóbarát megközelítését jeleníti meg egy fizikai terméken. Az egységes arculat megalkotása mellett kiemelt szerepet kaptak a vibráló, élénk színek és a klasszikus ikonográfia” – mondta Melher Dóra, a csomagolás tervezője.

Az activé minden egyes részfolyamatának fókuszában maga a vásárló áll, nem csupán a termék megalkotásakor törekedtek a maximális élményhatásra. Valamennyi touch pointot tudatosan dolgozták ki, így garantálva minden találkozáskor a maximális márkaélményt. A felhasználóbarát csomagolástól kezdve a webshop kialakításán át a vásárlókkal történő kapcsolattartásig minden területen vidám és barátságos attitűdöt szerettek volna sugározni.