“Kúlságot” mér az AXE

Piac

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill “kúlságmérőkkel”.

A márkázott megállók legérdekesebb elemei az interaktív LCD panelek, amiken – az egyre népszerűbb szavazós felületeket tovább gondolva – egy öt kérdésből álló tesztet tölthetnek ki. Az interaktív felületen képpárok jelennek meg egymás után, a nézőnek pedig csak rá kell böknie arra a tárgyra, amit kúlabbnak vél. A válaszok leadása után egy nullától ötig tartó skálán láthatják az eredményt, sőt, szöveges jellemzést is kapnak a kúlságszintjükről tippekkel kiegészítve.

Az AXE Ice Chill kúlságmérőkön az AXE ügynöksége, az ACG dolgozott, a felületet pedig a JCDecaux adta a kampányhoz.

A kampányról készült kisfilm itt tekinthető meg.

SOCIAL MEDIA