Kényelem és a vásárlói élmény – új dm-üzlet Tatán

Kiemelt Márkák

Tatán nyitotta meg kapuit a legújabb dm üzlet 2019. június 6-án. A tágas eladótértben baba bisztróval, és pihenő sarokkal biztosítják, hogy minden korosztály számára felhőtlen élmény legyen a vásárlás.

Az üzlet a volt Tatai Atlétikai Club pályája helyén épült Interspar épületében nyitott meg 2019. június 6-án reggel 8.00-kor. A 428,72 m2 eladótérben több mint 13000 terméket kínál a drogéria a szépség és egészségmegőrzés jegyében. Az üzlet tágas és világos, így kényelmes vásárlást nyújt a betérőknek. A dm számára a kisgyermekes családok kiemelten fontosak. A baba termékeknél, ahol az anyukák több időt töltenek, játszósarok várja a gyerekeket. Itt került kialakításra a baba bisztró is, ahol a kismamák kényelmesen megetethetik kisbabájukat. A baba bisztrót először teszt jelleggel a dm Gyereknapon mutatták be hazánkban a nagyközönségnek 2019. május 25-én, ahol nagyon pozitív volt a fogadtatása. Ez az extra szolgálatás Németországban és Ausztriában már sikerrel működik. A nemzetközi tapasztalatokat alapul véve most Magyarországon is bevezetésre került. Ez a második üzlet az országban, ahol ezt az új elemet beépítették. A másik baba bisztróval rendelkező üzlet szintén a napokban nyitott Pécsett, a Pécs Plázában.  A dm ezzel az új szolgáltatással is a kisgyermekes családok számára szeretné megkönnyíteni a vásárlást.

A dm üzletek között egyedülállóan egy pihenő sarok is kialakításra került a dekorkozmetikai termékek és a férfi kozmetikai termékek előtt. Itt az idősebb vásárlók is megpihenhetnek egy kicsit. A férfi vásárlóknak pedig remek lehetőség, hogy kényelmesebben ismerkedjenek meg a férfi kozmetikumokkal, amíg hölgy partnerük átböngészi a dekorkozmetikumok széles kínálatát. Szintén ezen a részlegen kapott helyet a fotópult, ahol nemcsak leadhatják a vásárlók a rendelésüket, de azonnal ki is nyomathatják képeiket.

Az üzlet könnyen megközelíthető, és az Interspar 450 férőhelyes ingyenes parkolójának köszönhetően ideális nagybevásárlásokra. Az üzlet igazodik a szupermarkethez, így a hét minden napján hosszított nyitva tartással várja a vásárlókat.

A nyitás első három napján a dm-től már megszokott módon változatos meglepetésekkel és szolgáltatásokkal kedveskedett a vásárlóknak. Az új üzletben is gyűjthetik, és beválthatják pontjaikat az active beauty törzsvásárlói program tagjai. Június 6-án 15x active beauty pontot írtak jóvá a vásárlás végösszege után azoknak, akik a vásárlás során használták törzsvásárlói kártyájukat.

A dm számára fontos, hogy aktív és hasznos része legyen a helyi közösségeknek, így keresi az alkalmat a regionális együttműködésekre is. A nyitás napján 17.00-18.00-ig Esztergályos Patrik vívó állt a kasszában. Az ez idő alatt befolyt összeget a dm, a Rope Skipping Team-Tata ugrálóköteles csapatnak ajánlotta fel. A dm és vásárlói több mint fél millió forintot gyűjtöttek össze a helyi csapatnak. Az üzlet megnyitóján a csapat is részt vett, és műsorukkal színesítették a programot.

A drogéria mindig megéri árpolitikájának köszönhetően árait minimum 4 hónapig garantálja. Ezzel segítve a családokat abban, hogy tudatosan megtervezhessék vásárlásiakat, és fogyasztásaikat. A dm elköteleződött a környezettudatosság mellett, így többi üzletéhez hasonlóan, itt sem árusítanak műanyag szatyrokat. Az ünnepi alkalomból egyedi újrahasznosított műanyagból készült permanent bevásárlótáskát kapott minden vásárló. Ezzel az akcióval is szeretné az üzletlánc a vásárlóit a környezettudatosság irányába terelni.

Az új üzletben is elérhető a kedvelt dm márkás termékek teljes portfóliója. Széles kínálatot találunk dmBio élelmiszerekből, valamint a népszerű babylove babaápolási márkából, és alverde netúrkozmetikumokból is. Valamint itt is kapható a legújabb férfi kozmetikai család a SEINZ.

A dmStart! pályázaton nyertes haza vállalkozások termékei is megtalálhatóak a polcokon.