A Roland Garroson Lavazza kávét isznak

Kiemelt Márkák

A Lavazza a Grand Slam-tornák hivatalos partnereként idén is kávé- és gasztronómiai különlegességekkel várja a Roland Garros látogatóit. A francia nyílt teniszbajnokság vendégei idén a kávékülönlegességek mellett a cég új gasztronómiai nagykövetének, Alixe Bornonnak a finomságait is megkóstolhatják.

A Lavazza és a Roland Garros 2011-től kezdődő együttműködését mai is a kiváló minőség és a jó hangulat jellemzi. A közös munka öt éve a wimbledoni torna után kezdődött, ekkor lett a Lavazza mind a négy Grand Slam-torna hivatalos kávéja.

460 ezer eszpresszó a tavalyi tornán

2018-ban több mint 460 ezer csésze eszpresszót szolgált fel 300 képzett barista 70 felszolgálási ponton. A vendégek a Lavazza ¡Tierra! brazil kávéinak különleges keverékei mellett Alixe Bornon, a Les Belles Envies híres párizsi cukrászda séfjének cukorbevitel csökkentését szem előtt tartó glikémiás index kontroll (Glycemic Index Control – GIC) szellemében készült süteményeit is élvezhetik.

A Lavazza Csoport

A szegmensében jelenleg a világ legnagyobb szereplői közé tartozó Lavazza Csoport több mint 90 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 64 százalékát exportálja. A Lavazza jelenleg közel 4000 embernek ad munkát, és a 2018-ban 1,87 milliárd eurós forgalmat ért el.

Működése első éveiben a Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye. A vállalat 30 év tapasztalattal rendelkezik az adagolt kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén.  Minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. Ez volt az első olasz vállalat, amely kapszulás kávéfőzőrendszereket kínált.

A Lavazza jelen van a sport világában például támogatja a Grand Slam tenisztornákat, valamint a művészet és a kultúra terén, ahol olyan rangos múzeumokkal működik együtt, mint a New York-i Guggenheim Múzeum, a szentpétervári Ermitázs vagy a Melbourne-i Victoria Nemzeti Galéria.

A Lavazza Csoporthoz tartozik a francia Carte Noire és az ESP (2015-ben és 2017-ben vásárolták fel őket), a dán Merrild (2016), az észak-amerikai Kicking Horse Coffee (2017), az olasz Nims (2017) és az ausztrál Blue Pod Coffee Co (2018). 2018 végén a felvásárlásokat követően a cégen belül megalakult a Lavazza Professional üzletág, amely magában foglalja a piacvezető irodai kávé szolgáltatás szegmenst (Office Coffee Sector – OCS), valamint a Flavia és a Klix vending rendszereket.