A FOREO az aktív szépség felé nyit

Kiemelt Piac

A FORREO a világ leggyorsabban növekvő beauty-tech márkája 2019-ben az aktív szépség szegmens meghatározó szereplője kíván lenni. A svéd brand eltökélt abban, hogy az egészség és wellness tudatos vásárlók a testük karbantartása mellett a szépségápolási rutinjukat is aktív életformájukhoz igazítsák. Ezt az üzenetet többek között sport- és életmód rendezvények támogatásával hirdeti a brand; Magyarországon nemrégiben egy mezítlábas jóga esemény mellé állt.

Idén a szépségmárka maga mögött hagyja a klasszikus „reggeli és éjszakai bőrápolási rutin” üzenetét, és kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos vásárlók szépségápolási igényeire.

Az aktív szépség korszakában a FOREO hidat épít a bőrápolás és a testápolás között. Az egészségeséletmód-trendek erősödésével a brand célja megmutatni, hogy a népszerű LUNA arctisztító készülékek hogyan építhetők be a fitnesz szerelmeseinek aktív életmódjába.

Az aktív szépség filozófiájával összhangban a FOREO idén olyan események mellé áll, ahol az aktív sport és a tudatos testápolás áll a középpontban. A márka most tavasszal első ízben vett részt a német FIBO-n, amely fitnesz–egészség–wellness-világ egyik legnagyobb expója. Itt a FOREO bemutathatta, hogyan dolgozhatunk idén nemcsak a testünkön, hanem az arcunkon is.

A szépség brand Magyarországon is aktív: a FOREO nemrég összeállt az osztrák HÖGL cipőmárkával, hogy egy budapesti mezítlábas-jógaóra keretében hirdesse: a bőrünk és testünk ápolása kéz a kézben jár.