L’Oréal-adomány a Notre-Dame újjáépítésére

Kiemelt Márkák

A párizsi Notre-Dame a francia örökség és a közös történelem jelképe minden európai számára. A katedrális „reneszánszát” a Bettencourt Meyers család és a L’Oréal Csoport is nagyon fontosnak tartja, így a vállalat 100 millió eurós közös adomány átadását jelentette be, amit a székesegyház újjáépítésére fordítanak majd.

A L’Oréal több mint 86 ezer munkatársa is megrendült a hírek hallatán, és közösen szeretnének hozzájárulni, hogy felújítsák az ikonikus emlékművet, amely világszerte inspirálja a férfiakat és a nőket egyaránt.

A Bettencourt Schueller Alapítvány a Bettencourt Meyers család kivételes támogatásával, bejelentette, hogy a L’Oréal támogatás mellett további 100 millió eurót adományoz a Notre-Dame-székesegyház felújítására.

Az alapítvány évek óta támogatja a Notre-Dame-katedrálist, ami a művészetek tekintetében Párizs egyik legkiemelkedőbb színtere. A család továbbra is elkötelezett a kultúra iránt, így ezután is pártfogolja a székesegyház nemzetközi auráját, szellemi és egyetemes értékeit.

A Bettencourt Meyers családot és a Bettencourt Schueller Alapítványt mélyen megérintette ez a tragédia, amely a különböző kultúrákból és vallásokból származó embereket is összefogta, hogy közösen nézzenek szembe ezzel a hatalmas kihívással, amely egész Franciaországot megrázta.

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfóliójában 36 sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A csoport 2018-ban 26,9 milliárd eurós forgalmat generált és 86 ezer munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikkpiac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, saját márkaboltok illetve webshopok. Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a csoport teljes értékláncán keresztül.