Toszkána, a szerelem

Márkák

Különleges vállalkozásba kezdett egy magyar kommunikációs szakember és a férje: Toszkána iránti olthatatlan szerelmüktől hajtva elhozták Magyarországra a legizgalmasabb toszkán kézműves márkákat.

A napokban indult Toscaneria webshop a történetmesélés iskolapéldája: nem erőltetett sztorit kerekítettek mögé, hanem valóban az alapítók közös szenvedélye – és közös múltja – húzódik meg mögötte. „A Szeretettel Toszkánából szlogen nem a véletlen műve, az élet írta, a mi életünk” – mondják a Toscaneria alapítói.

Az oldalon egyelőre négy márka termékeit kínálják:

  • a nyolcadik generációs családi vállalkozás, a Busatti pamutszöveteit, vásznait és lakástextíliáit,

  • az Idea Toscana toszkán extra szűz olívaolaj felhasználásával készült bio- és natúrkozmetikumait,

  • a La Molina kreatív csokoládéit

  • és a Pure Stagioni kézműves lekvárjait áfonya-, füge-, narancs-, ribizli-, sárgabarack-, szamóca- és szederízben, valamint a márka kakaós gesztenyekrémjét, hagymalekvárját és pikáns paradicsomlekvárját.

A lakossági vásárlók mellett külön ajánlatokat állítottak össze lakberendezők, valamint hotelek részére is.

Az oldalon magazinos formában megosztják az egyes toszkán tájakkal kapcsolatos legfontosabb, legérdekesebb információkat is.

(Borítókép: Bischoff49/Pixabay)