Az LG okosotthont mutatott be az InnoFesten

Márkák

Az LG Electronics (LG) Madridban, az idei InnoFest Europe kiállításon (április 2–4.) mutatta be LG Home névre keresztelt átfogó otthoni technológiai koncepcióját. A vállalat globális roadshow-jának európai állomásán életszerű körülmények között szemléltette enteriőr-megoldásainak széles választékát, többek közt az okosotthon-rendszerbe illeszthető készülékeket és a luxus háztartási gépeket, valamint az LG csúcskategóriás okostelefonjait.

A társaság mindezt Madrid talán legfelkapottabb luxuselővárosának számító La Morajela egyik tágas otthonában demonstrálta, ahol a látogatók működés közben nézhették meg a legmodernebb megoldásokat és készülékeket. Az LG azzal, hogy egy kiállítási térből a természetes környezetükbe költöztette át a termékeit, egyszerre nyújtott meggyőző élményt és hívta fel a figyelmet a valóban hasznos funkciókra.

Az LG integrált lakótér-megoldásának középpontjában a vállalat prémium kategóriás otthoni szolgáltatásai és háztartási gépei, vagyis az LG SIGNATURE és a háztartási, illetve szórakoztatóelektronikai eszközöket dizájnbútorokba integráló LG Objet termékcsalád, valamint az LG ThinQ mesterségesintelligencia-platform áll. A háromszintes otthont e termékpaletták legújabb készülékeivel rendezték be úgy, hogy számos mindennapi helyzetben mutathassák be működésüket.

A házba belépve, majd végigjárva a nappalit, a mosóhelyiséget és a konyhát a látogatók maguk is meggyőződhettek arról, hogy az LG készülékeinek elegáns dizájnja és minőségi anyaghasználata miként illeszkedik harmonikusan az enteriőrbe. A ház emeletén az esztétikai élményé volt a főszerep: itt a funkcionalitást és a luxusszínvonalat ötvöző LG SIGNATURE és LG Objet készülékek reprezentálták a magasabb életstílust. Az alagsorban berendezett kiállítótér az LG fejlett mesterségesintelligencia-technológiájára fókuszált azt bemutatva, hogy az LG ThinQ hogyan kínál zökkenőmentes, teljes egészében integrált és személyre szabott felhasználói élményt.

A házban más új generációs eszközöket is bemutattak, köztük az idén a barcelonai MWC-n bemutatott LG V50ThinQ 5G és LG G8ThinQ okostelefonokat, az LG HomeBrew kapszulás otthoni sörfőzőgépet és az innovatív LG 8K OLED TV-t.

Az InnoFest Europe 2019 egyik állomása a világhírű Atlético Madrid futballcsapatnak otthont adó, 88 ezer négyzetméteres Wanda Metropolitano stadionban kapott helyet. A spanyol nemzeti labdarúgó-bajnokság, a La Liga egyik mérkőzésének nézőit az LG innovatív kijelzői is elkápráztatták, hiszen Spanyolországban itt debütált elsőként a vállalat 360 fokos LED kijelzője, amely Európában is újdonságnak számít. A stadionban ezen túl több mint 1000 LG terméket helyeztek el, a televízióktól kezdve az OLED és LED kijelzőkig, így a drukkerek a meccs egyetlen izgalmas pillanatáról sem maradtak le.

„Az LG-t mindig is az a szándék vezérelte, hogy jobbá tegye az emberek életét – ez az elköteleződés világosan tetten érhető a Madridban bemutatott felhasználó-központú megoldásokban” – mondta Marcin Rosati, a lengyel MediaMarkt Retail Group vezérigazgatója. „A vállalat prémiumkategóriás háztartási eszközei olyan egységes és kényelmes felhasználói élményt kínálnak, amely Európa-szerte komoly érdeklődésre tarthat számot.”

„Az európai háztartásigép-piacon éles verseny zajlik, de hiszünk abban, hogy innovatív és stílusos termékeink még a legkifinomultabb ízlésű fogyasztók igényeit is kielégítik majd” – mondta Brian Na, az LG Europe vezérigazgatója. „Az LG Home demonstrálja vezető szerepünket a jövő otthonainak személyre szabott, zökkenőmentes megoldásai terén, másrészt jól szemlélteti az életminőség javítását szolgáló innovációk iránti elkötelezettségünket.”