Energiaitallal lepi meg a piacot a Coca-Cola

Kiemelt Márkák

Új termék a láthatáron! A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével. Még az idei év folyamán a Coca-Cola Company további piacokra is tervezi a Coca-Cola Energy bevezetését, elsősorban Európára fókuszálva.

A nagyszerű Coca-Cola-ízvilágot és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja a Coca-Cola Energy, mely természetes forrásból származó koffeint, guaranakivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz. A termékduó 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelésben kerül a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcaira április elején. „A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet, és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt” – mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketingvezetője.

A Coca-Cola Energy teljesen új vizuális megjelenítéssel és magával ragadó marketingkampánnyal vezeti be a termékét, amely idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon. A Coca-Cola Energy elsősorban a fiatal, 18–35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketingtevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energyt. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energyt általános és középiskolákban adja el vagy hirdesse bármilyen formában, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.

A márkák portfóliójának bővüléséről:

Teljes üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy fejleszthesse termékportfólióját és olyan italokat kínálhasson fogyasztóinak, amilyenre vágynak, beleértve a hozzádott előnyöket. Ennek részeként a hamarosan piacra kerülő Coca-Cola Energy energiaital mellett már Magyarországon is elérhető az Honest Tea, az AdeZ és a Smartwater termékek.

A Coca-Cola Companyról

A Coca-Cola Company (NYSE: KO) teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalat, amely több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában. A vállalat Coca-Cola márkáin kívül portfóliónkba tartozik a világ legértékesebb üdítőitalmárkáinak jelentős része, mint az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Costa kávé, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgia kávé, a Gold Peak teák és kávék, az Honest Tea, az innocent smoothie-k és dzsúszok, a Minute Maid/Cappy dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a ZICO kókuszvíz. Folyamatosan alakítjuk portfóliónkat, csökkentjük termékeink cukortartalmát, és innovatív termékeket vezetünk be a piacra. Jelentős erőfeszítéseket teszünk emellett ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében azáltal, hogy visszapótoljuk az italgyártás során felhasznált vizet, és népszerűsítjük az újrahasznosítást. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint 700 ezer embert foglalkoztatunk, így világszerte gazdasági lehetőségeket biztosítunk a helyi közösségeknek.