A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát

Kiemelt Márkák

A több mint 100 főt foglalkoztató ügynökség FMCG ügyfélköre a Storck pralinémárkájával bővült, akiknek az ismertségépítés, salience növelés és az értékesítést célzó időszakos kampányát többek között egyedi borítókkal támogatja.

A Storckhoz tartozó, mintegy 100 országban megtalálható csokoládé márka a tavalyi év végén többkörös tendert hirdetett. A tavasz legkedvesebb ünnepeihez tartozó Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókról szóló pályázatát a Republic Group csapata nyerte el „Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci” koncepciójával. A cél az volt, hogy az ünnepekhez kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását.

Jelenleg a fogyasztók számára már elérhető, ünnepek alatt kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokhoz kreatív koncepció, key visual és eszközök kreatív anyagainak tervezése a csapat feladata, melynek során támogató instore megjelenésre (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre (borítók, animációs spotok, melyek pre roll Youtube-on és programatic felületeken online displayen futnak, bannerek, eDM) és hostess promóció kreatív anyagaira fókuszál az együttműködés során.

„A szeretetnek, a szerelemnek nagyon sokféle arca van. Az év kiemelt napjain, amikor ajándékokkal készülünk azoknak, akik a legfontosabbak, valami különlegeset keresünk, valami olyat, ami pontosan azt fejezi ki, amit érzünk. Szeretnénk, ha a meglepetés egyedi, igazán ránk jellemző lenne. Ebből az insightból született üzenetünk, hogy idén igazán személyre szabott ajándékokkal készülhessen bárki, hiszen a merci különleges csokiválogatások mellett egyedi borítótervezővel is kedveskedik fogyasztóinak.” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.