A Lavazza a világ legelismertebb vállalatai között

Kiemelt Márkák

A Reputation Institute legmegbízhatóbb vállalatait rangsoroló Global RepTrak 100 2019 kiadvány szerint a Lavazza az élelmiszer- és italágazat negyedik legelismertebb vállalata (73,1 pontos eredménnyel, +2 pontot javítva a 2018-as értékhez képest).

A Lavazza idén a 38. helyen szerepel a világ 100 legmegbízhatóbb vállalatainak listáján, 11 helyet javítva a tavalyihoz képest. A torinói központban nagy örömmel fogadták az előrelépést, amely tovább erősíti 120 éves történelemmel rendelkező márka ismertségét és elismerését.

Ez a kiemelkedő eredmény is alátámasztja a Lavazza márka globális márkaüzeneteit, amely nem csak a kávézás kultúrájában jelenik meg, hanem a tudatos társadalmi és a környezeti felelősségvállalásban is.

A Reputation Institute éves rangsora jól mutatja, hogy az évente 27 milliárd csésze kávét kínáló Lavazza a világon mindenhol jelen van, és a vállalat a termékeinek, illetve szolgáltatásainak folyamatos megújítása mellett a magas minőségre törekszik.

 

A Lavazzáról: az 1895-ben Torinóban alapított olasz kávépörkölő cég négy generáció óta a Lavazza család tulajdona. A kávépörkölés szegmensében jelenleg a világ legnagyobb szereplőiközé tartozó Lavazza Csoport több mint 90 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 63%-át exportálja. A Lavazza jelenleg közel 4000 embernek ad munkát és a 2017-ben 2 milliárd eurós forgalmat ért el. Működése első éveiben a Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye. A vállalat 30 év tapasztalattal rendelkezik az adagolt kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén és minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. Ez volt az első olasz vállalat, amely kapszulás kávéfőzőrendszereket kínált.

A Lavazza jelen van a sport világában pl. támogatja a Grand Slam tenisztornákat, valamint a művészet és a kultúra terén, ahol olyan rangos múzeumokkal működik együtt, mint a New York-i Guggenheim Múzeum, vagy a szentpétervári Ermitázs. További információ: www.lavazza.com

A Lavazza csoport részét képező vállalatok közé tartozik a francia Carte Noire és az ESP (2015-ben és 2017-ben került felvásárlásra), a dán Merrild (2016), az észak-emerikai Kicking Horse Coffee (2017), az olasz Nims (2017) és ausztrál Blue Pod Coffee Co (2018). 2018 végén a felvásárlásokat követően létrejött a Lavazza Professional üzletág, amely magában foglalja a vezető irodai kávéágazatot (Office Coffee Sector – OCS), valamint a Flavia és a Klix vending rendszereket.