Elindult Magyarország első B2B piacra szakosodott influencer platformja

Kiemelt Piac

Az emberek egyre kevésbé hisznek a cégeknek, a vállalati kommunikátoroknak. A B2C cégek a népszerű  instagrammereken és youtubbereken keresztül próbálják megszólítani közönségüket, de mit tegyenek a felhős szolgáltatásokat, nehézgépeket kínáló, vagy a más, vállalati felhasználókat célzó (B2B) cégek? OIyan hiteles, külső személyeket kell keresniük, akiknek hisznek a vevőik. Ők a szakmai véleményvezérek, vagy másképpen B2B influencerek.

A ContentPlus és a Speak Academy új kezdeményezése a b2binluencer.hu segít a cégeknek megtalálni a legfelkészültebb, a számukra legalkalmasabb B2B influencereket. Nem egyszerűen közvetítői tevékenységről van itt szó. A két társaság szakértői a B2B influencerek kommunikációs támogatásával (nyilvános beszéd, tartalomkészítés, közösségi kommunikáció) biztosítják, hogy a megbízók elérjék kívánt céljaikat.

Raskó Attila, a tartalomalapú marketingre szakosodott ContentPlus ügyvezetője szerint “nem elegendő jó tartalmakat készíteni, tudnunk kell azokat terjeszteni is. Az egyre nagyobb gyanakvással fogadott hirdetések és az egyre csökkenő organikus közösségi megjelenések miatt felértékelődnek a szakmailag hiteles, nem feltétlenül óriási, de minőségi hálózattal rendelkező véleményvezérek. Biztos vagyok benne, hogy a B2B influencerek szerepe a következő években egyre fontosabb lesz.”

Benkő Vilmos, a Speak Academy alapítója: “Hiába a tudás, ha azt nem képes valaki átadni másoknak. Képzésünk sikere bizonyítja, hogy a nyilvános beszéd tanulható. B2B influencer azonban csak az lehet, aki nem csak a kommunikációs készségekkel rendelkezik, de van is miről beszélnie. Képzéseink során alaposan megismerjük hallgatóinkat. Ezért pontosan tudjuk ki az, akit jó szívvel ajánlhatunk a b2binfluencer.hu megbízóinak is.”