Az Atmediánál indul az új ATV Spirit hirdetésértékesítése

Piac

Március 2-től az Atmedia értékesíti az ATV idén indított új szórakoztató csatornájának, az ATV Spiritnek is a reklámidejét. Az ATV második csatornája szórakoztató jellegű műsoraival a fiatalabb nézők felé is nyit. Az új csatorna januári indulása óta folyamatosan bővíti a kábelszolgáltatói elérését, így egyre több magyar háztartásba jut el.

Az első számú magán hírcsatorna, az ATV még tavaly döntött úgy, hogy idén januártól a hirdetési felületeinek értékesítését a legnagyobb tévés kereskedőházra, az Atmediára bízza. A két vállalat együttműködése az ATV 2019 januárjában indult második, a 18–59 év közötti nézőkre koncentráló csatornájával tovább bővül márciustól, ugyanis innentől kezdve az Atmedia értékesíti az ATV Spirit nevű csatorna reklámidejét is.

„Abban bízunk, hogy az ATV Spirit hamarosan a televíziós piac ugyanolyan sikeres és kikerülhetetlen szereplőjévé válik, mint az ATV. Ennek érdekében új, friss, csak az ATV Spiriten látható formátumokat fogunk nézőinknek kínálni” – mondta Németh S. Szilárd az ATV csoport általános vezérigazgatója.

Az ATV Spirit a közéleti csatornától eltérően könnyedebb hangvételű szórakoztató műsorokat is kínál, ugyanakkor itt is lesz saját hírblokk. A vásárolt tartalmak mellett a saját gyártású műsoraikat is viszontláthatják a nézők, mint a Jakupcsek plusz és Krizshow, de a csatorna kínálatában szerepel egészségügyi műsor is. Emellett vasárnaponként élőben jelentkezik a Heti Napló háttérműsora, valamint a sorozatkedvelőknek szól az amerikai Six és a legendás Magnum. A közéleti műsorok közül a Híradók kapnak még fontos helyet az ATV Spiriten.

„Az Atmedia közel egy évtizede értékesíti nagy nemzetközi és magyar médiavállalatok tévés reklámfelületeit, a portfóliónk most egy sikeres magyar médiavállalat újdonságával bővül. Örömmel fogadtuk az ATV hírcsatorna mellett a könnyedebb hangvételű műsorokkal, filmekkel jelentkező ATV Spirit csatornát, amelynek országos elérése folyamatosan bővül, és ezzel együtt a hirdetői érdeklődés is nő majd a csatorna iránt” – tette hozzá Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

Az ATV Spirit január 8-án indult, és ezzel együtt elkezdődött a kábelszolgáltatói csomagokban történő megjelenése. Indulástól elérhető a Magyar Telekom 114-es csatornáján, majd január 9-től a Tarr Kft. 106-os, a PR Telekom 23-as , a Vidanet 70-es és január 14-től pedig a UPC 87-es csatornáján is.