Marketingesből lett péklánnyal indul a Nosalty új sorozata

Kiemelt Márkák

Új sorozattal indítja az évet az idén 10 éves gasztromagazin: a különleges videóinterjúk főszereplői olyan emberek, akik korábbi hivatásukat hátrahagyva valósították meg álmaikat. A Nosalty Újrakezdők sorozatának első állomása Balatonfüred, ahol a népszerű kézműves pékség marketinges pályáját elhagyó egyik tulajdonosa, Zeliska Orsi mutatkozik be. 

A jubileumát ünneplő gasztroportál számos izgalmas videós tartalommal készül a 2019-es évre. Első sorozatuk, az Újrakezdők olyan emberek történeteivel ismerteti meg a Nosalty olvasóit, akik nem féltek belevágni az ismeretlenbe, feladták régi hivatásukat, és valóra váltották az álmukat: pékek, cukrászok, szakácsok, hentesek lettek.

Régóta terveztük és szerveztük újonnan induló videós interjúsorozatunkat, amely csak látszólag tér el a Nosalty eddigi videós, gasztronómiához kapcsolódó tartalmi megoldásaitól. Bár az Újrakezdőkben ezúttal nem a receptek kerülnek a fókuszba, olyan karrierváltó embereket mutatunk be olvasóinknak, akik korábbi hivatásukat tekintve messze álltak a gasztronómiától (marketingesek, közgazdászok, mérnökök vagy futballisták voltak), életük új fejezetében azonban egy ehhez köthető, teljesen új foglalkozást választottak maguknak” – mondta el Hering András, a Nosalty főszerkesztője.

Döntésük és friss szakmájuk mindenki számára példaértékű lehet, hiszen amellett, hogy voltak annyira bátrak, hogy egy merőben új mesterséget tanuljanak ki, új karrierjükkel és vállalkozásukkal sikeresek is lettek.”

A tervek szerint havonta jelentkező epizódokhoz a szerkesztőség olyan karrierváltók jelentkezését várja, akik szívesen osztanák meg sikertörténetüket az Újrakezdők stábjával, Fenes Gábriellel, a Nosalty újságíró-riporterével és Rosanics Petra videós újságíróval.

Az Újrakezdők első része itt tekinthető meg.