Változások a Nestlé Hungária vezetésében

Karrier Kiemelt

Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé Food üzletágát.

Fő feladata az üzletág továbbfejlesztése lesz, válaszokat találva a megváltozott táplálkozási szokások miatti kihívásokra. A szakember emellett továbbra is ellátja a Nestlé fogyasztói marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.

Szilva Mónika több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az italok üzletágat vezette, irányítása alatt vezették be a kapszulás kávék piacán a ma már piacvezető NESCAFÉ Dolce Gustót, majd indult el a NESCAFÉ Dolce Gusto webshop. 2016-ban a Nestlé vállalati kommunikációs és fogyasztói marketingigazgatója lett, ő felelt többek között a vállalat külső és belső kommunikációjáért, ideértve a kríziskommunikációt és a Nestlé márka építését is.

Január 1-től Bálint Gergely tölti be a Nestlé Hungária kereskedelmi igazgatói pozícióját.

A szakember 8 év FMCG kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához Category Sales Managerként.

Két évvel később a vállalat Out of Home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a cég Food üzletágát irányította.

Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra.