Marketing mesterképzés indul a Metropolitan Egyetemen

Kiemelt Piac

Idén ősztől elindul a Budapesti Metropolitan Egyetemen (METU) a Marketing mesterszak (MSc) első évfolyama. A négy féléves képzésen haladó szintű elméleti és gyakorlati marketingtudást sajátíthatnak el a jelentkezők, erőteljes digitális és integrált marketingkommunikációs fókusszal. A nappali és levelező képzésen államilag finanszírozott helyekre is be lehet kerülni.

Nappali és levelező tanrenden is meghirdeti akkreditált Marketing mesterképzését a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). A képzés átfogó ismereteket nyújt mindazoknak, akik jobban át szeretnék látni a marketingfolyamatokat, valamint képbe szeretnének kerülni a legfrissebb marketingtrendekkel. A nagy múltú marketingoktatási háttérrel rendelkező intézményben a Kereskedelem és marketing alapszak évek óta az egyik legnépszerűbb üzleti alapképzés, jelenleg ezen a szakon tanul a legtöbb elsőéves hallgató. Emellett a marketinghez kapcsolódó executive MBA szakirányú programok is igen népszerűek a jelentkezők között.

A Dr. Papp-Váry Árpád elismert branding szakember, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke által összefogott, most induló mester (MSc) szakon arra készítik fel a hallgatókat, hogy gyorsan és kreatívan tudjanak alkalmazkodni a folyamatosan változó környezethez és mindig megtalálják a célcsoporthoz és a márkához legjobban illeszkedő megoldást.

2019 őszétől az egyetem tudományos fokozattal rendelkező marketingoktatói mellett olyan neves gyakorlati szakemberektől is tanulhatnak a képzésen részt vevők, mint Csarnai Marianna, a MediaSales ügyvezetője; Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere; Dr. Horváth Attila, a BIG FISH Payment Services Kft. ügyvezető igazgatója; Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője; Dr. Németh Gabriella, az OFFI Zrt. vezérigazgatója.

A mester szakon elsajátítható ismeretek széles tudásanyagot foglalnak magukba, a marketingmenedzsment digitális kihívásaitól a marketing információs, kontrolling és CRM rendszerek működésmódján át egészen az online gazdaság, értékesítés és marketing rejtelmeinek megismeréséig. Emellett részletesebben is tanulhatnak a hallgatók a marketingkutatásról, a vásárlói magatartásról, a termék- és márkamenedzsmentről, a fogyasztói és üzleti sales tevékenységről és olyan speciális jogi területekről is, mint például a médiajog, a reklámjog és az adatvédelem. A komplex rendszerekben és marketingfolyamatokban való gondolkozást az órák részeként feldolgozott esettanulmányok és gyakorlati példák segítik elő. A képzést olyan, hazai viszonylatban is különlegesnek számító szabadon választható tárgyak színesítik, mint a Direkt marketing, az Influencer marketing, az Országmárkázás, a Reklámszövegírás vagy a Sportmarketing.

Az alapszakos diploma megszerzése után azoknak érdemes mesterszakra jelentkezniük, akik több marketing szakterület működését szeretnék egyben átlátni, vezetői ambícióik vannak, vagy egyszerűen csak szeretnék felfrissíteni, újabb ismeretekkel kiegészíteni marketingtudásukat.

Azok számára, akik munkájuk mellett nem tudják vállalni a nappali tanrenden való részvételt, levelező munkarendben is meghirdeti a Metropolitan a marketing mesterszakot – ebben az esetben az órák szombatonként, illetve időnként péntek esténként vannak. A nappali és a levelező tanrenden is be lehet kerülni államilag finanszírozott helyekre, ebben az esetben nem kell tandíjat fizetni a képzés elvégzéséért.

„A jövő marketingvezetőit készítjük fel a mesterképzésen azokra a kihívásokra, amelyet a folyton változó környezet, marketinglehetőségek és növekvő fogyasztói igények jelentenek. Az alapképzésnél átfogóbb tudást a Budapesti Metropolitan Egyetemre mindig is jellemző gyakorlatorientált, megoldásfókuszú módon adjuk át, szorosan együttműködve a kollégákkal, azaz a hallgatókkal” – mondja Dr. Papp-Váry Árpád, az egyetem Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, a marketing mesterszak vezetője.

A METU marketing mesterszakjára február 15-ig a felvi.hu rendszerén keresztül lehet jelentkezni.