A L’Oréal innovációja a bőr pH-értékének mérésére

Márkák

A My Skin Track pH by La Roche-Posay az első hordozható mikrocseppes szenzor és mobilapplikáció, amely képes könnyedén, már 15 percen belül pontosan megmérni a bőr pH-értékét. A L’Oréal legújabb innovációjának prototípusát a 2019-es Consumer Electronics Show-n mutatta be. A My Skin Track pH ráadásul elnyerte a CES 2019 Best of Innovation díját a Hordozható technológiai termékek kategóriában.

Míg a bőr pH-jának mérésére szolgáló korábbi módszerek szigorú elektronikát és nagy verejtékmintákat igényeltek, a My Skin Track pH már szinte észrevehetetlen mennyiségű verejtékből képes pontos eredményt leolvasni egy kétlépcsős folyamatban. Az érzékelőt a belső karra kell helyezni 5-15 percig, amíg a két középső pont színessé válik, majd a szenzor viselőjének meg kell nyitnia a My Skin Track pH alkalmazást és lefényképezni az érzékelőt. Az app ezután megmutatja a pH-értéket, a bőr izzadásának mértékét, majd személyre szabottan La Roche-Posay termékeket ajánl a bőr pH-egyensúlyának megőrzéséhez.

„A tudományos és orvosi közösségek már régóta ismerik a bőr pH-szintje és a gyakori bőrproblémák közötti kapcsolatot, amit emberek milliói tapasztalnak nap mint nap” – mondta Guive Balooch, a L’Oréal Technology Incubator globális alelnöke. „Célunk, hogy ezt a fejlett technológiát arra használjuk, hogy a fogyasztókat érdemi információval lássuk el a bőrük állapotát illetően, így könnyebben megtalálják az egyéni igényeiknek megfelelő termékeket. A L’Oréalnál tudjuk, hogy az egészség a szépség jövője, és elkötelezettek vagyunk a technológia kiaknázása mellett annak érdekében, hogy megoldásokkal szolgáljunk az egészségtudatos fogyasztóknak.”

A pH-skála a savastól a bázikusig terjed, egy 0 és 14 között mért spektrumon. Az egészséges bőr pH-értéke az enyhén savas tartományban található, 4,5 és 5,5 között. A pH-egyensúly felborulása gyulladásos reakciót válthat ki, ami gyakran olyan bőrproblémákat okozhat, mint például a bőrszárazság, az ekcéma vagy az atópiás dermatitis. Amerikaiak milliói szenvednek ezektől a problémáktól; A Nemzeti Ekcéma Társaság szerint 10-ből 1 amerikai (31,6 millió) küzd például az ekcéma valamely formájával.

Az érzékelőt a L’Oréal bőrápoló márkájával, a La Roche-Posay-vel és az Epicore Biosystemsszel együttműködve hozta létre, remélve, hogy ez az új, úttörő termék még jobban elősegíti a bőr egészségét.

„A pH a bőr egészségének egyik legfontosabb mutatója” – mondta a münsteri egyetem dermatológiai intézetének vezetője, dr. Thomas Luger. „Eddig nagyon nehéz volt a bőr pH-ját a klinikai környezeten kívül mérni. Ez az eszköz azonban arra ösztönözheti a fogyasztókat, hogy egészségesebb bőrápolási szokásokat építsenek be a napi rutinjukba.”

A L’Oréalról

A L’Oréal több mint száz éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82 600 munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai

vállalataként a L’Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikkpiac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, illetve saját márkaboltok.

Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L’Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L’Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a „Sharing Beauty With All” ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a csoport teljes értékláncán keresztül.