Jóságra buzdít a Coca-Cola

Inspiráció Kiemelt

A jó szándék mindenkiben benne van, csak sokszor elbizonytalanodunk, miképpen fejezhetnénk ezt ki és kinek, hogyan csalhatnánk mosolyt az arcára. A Coca-Cola Magyarország a segítségünkre siet idén decemberben: #SzerezzÖrömet kampánya során többek között Coca-Cola-palackokon, valamint villamosmegállókban elhelyezett, interaktív plakátokon keresztül ad konkrét tippeket, hogyan tehetik egymás napját szebbé az emberek. Már csak a javaslatok megfogadására van szükség, hogy mindenki karácsonya boldogabb lehessen!

Összesen 23-féle üzenetet rejtenek azok a city lightok, amelyeket a Coca-Cola Magyarország helyezett el a 4-es, 6-os villamos vonalán. A Margit-híd, a Nyugati pályaudvar, a Wesselényi utca és a Móricz Zsigmond körtéri megállóban található plakát mellett elhaladók egy felhívással találkoznak, hogy a világnak több jóságra van szüksége, és mindenki, aki ezzel egyetért, egy gomb megnyomásával saját üzenetet kap a vállalattól. A kis, nyomtatott kártyán bárki által megvalósítható és mindenki számára hasznos tanácsok szerepelnek, például hogy beszélgessünk egy idős emberrel, nevettessünk meg valakit, vagy épp főzzünk egyik szerettünknek valami finomat.

A jó cselekedetekkel kapcsolatos ötletekre rögtön hatalmas igény mutatkozott: már az első három napban közel 1500 járókelő kért tippet a négy helyszínen arra, hogy hozzájárulhasson a világ jóságához.

Az örömszerzők a Coca-Cola karácsonyi palackjainak címkéivel is szerezhetnek inspirációt arra, hogyan lephetik meg a számukra fontosakat, okozhatnak kellemes perceket a környezetüknek, vagy kedveskedhetnek akár a közelükben lévő idegeneknek is. A Coca-Cola 0,5 literes PET palackjain elhelyezett, összesen közel negyvenféle üzenet járul hozzá ahhoz, hogy az ünnepek közeledtével jobbá varázsoljuk a világot magunk körül.

A karácsonyi kampány további elemekkel, így például tv- és moziszpotokkal, poszterekkel, épülethálókkal, bannerekkel és audio reklámokkal bátorít mindenkit arra, hogy #SzerezzÖrömet!

A Coca-Cola Companyról

A Coca-Cola Company (NYSE: KO) teljes üdítőital-portfóliót gyártó vállalat, amely több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában. A vállalat Coca-Cola márkáin kívül portfóliójukba tartozik a világ legértékesebb üdítőital-márkáinak jelentős része, mint az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgia kávé, a Gold Peak teák és kávék, az Honest Tea, az innocent smoothie-k és dzsúszok, a Minute Maid/Cappy dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a ZICO kókuszvíz. Folyamatosan alakítják portfóliónkat, csökkentik termékeik cukortartalmát, és innovatív termékeket vezetnek be a piacra. Erőfeszítéseket tesznek emellett ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében azáltal, hogy visszapótolják az italgyártás során felhasznált vizet, és népszerűsítik az újrahasznosítást. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint 700 ezer embert foglalkoztatnak, így világszerte gazdasági lehetőségeket biztosítanak a helyi közösségeknek.