Saját luxustermékekkel jelentkezik a sztárok építésze

Kiemelt Márkák

A Singer Design többszörös Gastro & Design Award nyertes építésziroda 2019-ben indítja product line-ját: saját tervezésű és saját gyártású luxusbútorokat és kiegészítőket dobnak piacra. Singer Ádám és csapata korábban többek között Schobert Norbiék és Ördög Nóráék otthonát tervezte.

Ma már az építészek nemcsak az egyediségre és a magas minőségre fókuszálnak, amikor egy különleges épületet terveznek, hanem egyre erőteljesebben dominál az élményeken alapuló luxusérzet megteremtése, amiben fontos szerepe van a magas minőségű designer bútoroknak és kiegészítőknek is.

„Nem attól nyújt luxusérzetet egy épület, bútordarab vagy egy designtermék, hogy drága, hanem attól, hogy milyen élményt, üzenetet hordoz a felhasználók számára. Ez a mi hitvallásunk. Az általunk tervezett luxusvilláknál, valamint a tematikus élményhoteleinknél is arra törekszünk, hogy az emberek különlegesen érezzék ott magukat” – mondta el Singer Ádám designer-építész, aki édesapjától örökölte a szakma iránti szenvedélyét, hiszen ő is építészként dolgozott. Ádám egy 24 fős építészekből álló csapatot irányít, akik közösen tervezik meg az épületek külső és belső, megfogható és megfoghatatlan világát, amivel Montenegróban, Svájcban és Ausztriában is hódítanak, de a legnagyobb hazai sztárok körében is igen népszerűek. Ők tervezték többek között Ördög Nóra és férje, Nánási Pál, Schobert Norbi és Rubint Réka, Balassa Gábor marketingszakember, valamint Petruska Szonja fitneszmodell otthonát is.

„Norbi egy régebbi ügyfelünk ajánlásával keresett meg, hogy szeretne egy cool házat. Neki és Rékának is volt egy alapelképzelése, amin persze tekertünk egy alaposat, és ez annyira megtetszett nekik, hogy teljes bizalmat adtak onnantól kezdve. Az utolsó vázát is lehetőségünk nyílt nekünk kiválasztani és feltenni a polcra, ami egy nagyon egységes és menő, ugyanakkor családias hangulatú házat eredményezett. Aztán végül az egész Update arculati rebrandet is ránk bízta Norbi, amivel sikerült karakteressé tenni és nemzetközi utakra indítani lowcarb üstökösét” – emlékezett vissza Singer Ádám, és hozzátette, hogy csapatával a luxusvillák „szerelemmunkái” mellett főként a brand-élmény alapú tematikus hotelek és városrész beruházások tervezői kutatás-fejlesztésében jeleskednek.

„Hogy mitől különlegesek a mi tematikus hoteleink, az mindig helyspecifikus. Minden helyszínnek van egy jellegzetes identitása, helyszelleme, aminek a megélése nagyon egyedi élmény. A mi design-nyelvünk az érzékszerveinken keresztül hat ránk. Egy hagyományos épületnél a szemünkön keresztül a klasszikus értelemben vett épületet és belsőépítészetét érzékeljük. A mi élményhoteleinkél ott vannak még a grafikai jegyek, a személyzet ruhái, a növények, az anyaghasználat, minden kis öltés vagy a részletek apró üzenetei, az illatok, a hangok, a tapintás és ízlelés örömforrásai. Én abban hiszek, hogy az építészet nem lehet egy hagyományos tégla és vakolat alapú szemlélet, hogy hogyan fessük le a házat és milyen bútorokat tegyünk bele. Élmény kell, amit létre kell hozni és az építészet ősi eszközeit kitágítva átadni! Ez az én filozófiám” – mondta el Singer Ádám, és hozzátette: 2019-ben saját product line-ját is elindítja: luxusbútorokkal és kiegészítőkkel lépnek piacra, mely mindenki otthonába elviheti majd a Singer Design összetett szemléletét.