Bővült a Geometry cégcsoport menedzsmentje

Márkák

Az Ogilvy és Geometry márkákat is magába foglaló Geometry cégcsoport menedzsmentje dr. Jenes Barbara stratégiai vezetővel és Heiszki Lászlóval, az Ogilvy Public Relations vezetőjével bővült. Dr. Jenes Barbara a továbbiakban az ügyfelekhez kapcsolódó projektek stratégiai tervezése mellett az új Geometry tervezési módszertan minőségbiztosításáért és a stratégiai szemléletmód erősítésért felel csoportszinten. Heiszki László az Ogilvy Public Relations mellett a digitális és közösségi média üzletágakat irányítja.

„Az ügyfelek növekvő száma, a megváltozott ügyféligények, illetve a 2018-ban bevezetett új tervezési módszertanunk jövőbe mutató szemlélete a hagyományos modelleknél sokkal aktívabb együttműködést kíván a szakterületeinktől” – mondja Sályi Réka, a Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója. „Az új módszertanban a stratégiai tervezés, a PR, a digitális és közösségi média diszciplínák sokkal nagyobb teret kapnak, így különösen fontos, hogy ezt az értékrendet felső vezetői szinten is képviseljük. Nagyon örülök, hogy két tapasztalt kollégánkat köszönhetjük a menedzsmentben, akik az elmúlt években jelentős mértékben hozzájárultak ahhoz, hogy cégcsoportunk mára a hazai marketingkommunikációs piac egyik vezető, profitábilis szereplőjévé vált.”

Dr. Jenes Barbara három évvel ezelőtt vezető stratégaként csatlakozott a Geometry cégcsoporthoz. Jenes a Budapesti Corvinus Egyetem Nemzetközi Gazdálkodás Központjának adjunktusa, ahol nemzetközi marketing, piacra lépés és marketingtervezés, valamint reklámstratégiai tervezés tárgyakat oktat. Az ügyfelek és az üzletszerzési tevékenységek mellett szakmai stratégiai igazgatóként, azaz Head of Strategy pozícióban, a továbbiakban a stratégiai tervezői csapat bővüléséért, a Geometry úgynevezett Story-Moments-Experience módszertanának meghonosításáért felel, illetve aktívabb szerepet kap a szakmai kapcsolatok fejlesztésében.

Heiszki László 2016-ban az Ogilvy Public Relations vezetőjeként csatlakozott a cégcsoporthoz, amely mára a Geometry egyik meghatározó, dinamikusan növekvő üzletágává vált. Heiszki ezentúl a PR mellett Head of PR, Digital and Social pozícióban, a digitális és közösségi média üzletágak irányításáért is felel, amely szakágak egyesítése már az ősz folyamán elkezdődött. Az üzletágak együttesen közel 40 ügyfélen dolgoznak.

A két új vezetővel hat főre nőtt az eddigi négyfős, Sályi Réka ügyvezető, Varga Zoltán pénzügyi igazgató, Calin Dániel ügyvezető-helyettes és Robin Smith kreatívigazgató alkotta Geometry cégcsoport-menedzsment. A Geometry cégcsoport árbevétele 2017-ben 2,1 milliárd forint volt, adózott eredménye közel 370 millió forint.

A Geometry cégcsoportról

A Geometry cégcsoport több, a WPP hálózathoz tartozó és saját területén vezető szakértő ügynökségeket egyesít: a magyarországi holding része a stratégiában, márkaépítésben és PR-ben erős Ogilvy, valamint a digitális, illetve offline aktivációban járatos, a fogyasztói élményt előtérbe helyező Geometry. A cégcsoport így egy kézből képes gyors, rugalmas, innovatív és mindig az adott projektre szabott megoldásokat nyújtani ügyfélpartnerei számára – a marketing- és kommunikációs célok mentén felállítva csapatát.