Pécsett nyit éttermet a BELLOZZO®

Márkák

Az eredeti olasz alapanyagokkal dolgozó BELLOZZO® ma nyitotta meg a sorban negyedik, vidéken pedig az első éttermét, így három évvel a piacra lépés után most Pécsre is megérkeztek a valódi olasz ízek.

Szinte azonnali siker lett Budapesten a magyar Fusion Group csapata által megálmodott BELLOZZO®, ahol az eredeti olasz ízekre, a gyorsaságra, frissességre és a jó ár-érték arányra helyezték a tulajdonosok a hangsúlyt. Az elmúlt három évben három étterem nyílt a fővárosban, a pécsi az első vidéki egység, ezt a tervek szerint újabb nyitások követik jövőre, más megyeszékhelyeken. Az étterem vezetése a visszajelzések alapján szélesítette az elmúlt években az étlapot. Minden étterem nyitásnál törekszenek arra, hogy minőségben és dizájnban is visszaadják a BELLOZZO® hangulatot, amelynek alapjait 2015-ben az Oktogonon fektették le. Az alapanyagainak jelentős részét Olaszországból szállítja a BELLOZZO®, annak érdekében, hogy igazi, autentikus ízeket nyújtson vendégeinek.

„Izgalmas állomáshoz érkezett a BELLOZZO® a pécsi nyitással, hiszen kimozdultunk Budapestről, és elkezdődött az országos terjeszkedésünk” – mondta el Makkay János, a BELLOZZO® Kft. marketing- és értékesítési vezetője.

„Nagy reményekkel indítjuk el a pécsi éttermünket, és bízunk benne, hogy a lendületes fejlődés jövőre folytatódik, terveink között szerepel más fővárosi és vidéki éttermek indítása is” – tette hozzá Makkay János.

A Fusion Groupról

A The Fusion Group és leányvállalatai Amerikában több prémium étteremhálózat tulajdonosai, hazánkban pedig a BURGER KING® éttermeket és az Anna kávézókat működtetik. A cég 28 éve van jelen Magyarországon, több mint ezer munkatárssal dolgoznak, és évente több mint tízmillió embert látnak vendégül. A vállalat első BELLOZZO® étterme Budapesten az Oktogonon nyílt meg.