Januárban indul a GOLFTV, a Discovery és a PGA TOUR streaming szolgáltatása

Márkák

A Discovery és a PGA TOUR bemutatta a GOLFTV márkát, amely a világ minden táján egyesíti a golfrajongók közösségét. Az új, élő és on-demand nemzetközi videostreaming szolgáltatás 2019. január 1-jén indul el globálisan az Egyesült Államokon kívül.

A GOLFTV a sportág legizgalmasabb pillanatait, legnagyobb játékosait és versenyeit mutatja be a rajongóknak minden képernyőn és eszközön. A szolgáltatás a széles körű prémium on-demand tartalom mellett évente több mint kétezer órányi élő műsort kínál – ide tartozik a PGA TOUR hat versenye és évente közel 150 más verseny, többek közt a THE PLAYERS bajnokság, a FedExCup Playoff és a Presidents Cup.

Alex Kaplan, a Discovery Golf elnöke és ügyvezető igazgatója elmondta: „Hosszú távú célunk, hogy kihagyhatatlan, magasabb szintű élményt nyújtsunk a golfrajongóknak, akik világszerte nézik és játsszák kedvenc sportágukat. Az új GOLFTV márka izgalmas lépés ezen az úton. A Discovery jelentős tapasztalattal rendelkezik az élő történetmesélésben és a közvetlenül a fogyasztók számára elérhető platformok működtetésében. Ezek alapján már létrehoztuk a GOLFTV világszínvonalú csapatát, a terveink szerint halad a GOLFTV bevezetése és fejlesztése.”

A GOLFTV márka elindítása a Discovery és a PGA TOUR között júliusban kötött stratégiai szövetség eredménye. A 12 évre kötött megállapodás a GOLFTV szolgáltatás elindítása mellett kezeli a PGA TOUR nemzetközi többplatformos jogait, beleértve a lineáris tévéjogokat is.

Tiger Woods játszik a THE PLAYERS bajnokság utolsó fordulójában a TPC Sawgrass stadionpályán 2018. május 13-án a floridai Ponte Vedra Beachben. Fotó:: Richard Heathcote / Getty Images

A Discovery már dolgozik a disztribúciós és partnerstratégia megvalósításán annak érdekében, hogy minél nagyobb elérést biztosítson a szabadon fogható és fizetős csatornákon, illetve a digitális hálózatokon. Meg fogja vizsgálni a PGA TOUR-ra és a golfra vonatkozó jelenlegi partneri együttműködéseket. Az élő PGA TOUR-közvetítések a GOLFTV-n az egyes piacokra vonatkozó jogaktiválási dátummal összhangban indulnak.

A GOLFTV videostreaming szolgáltatás

A GOLFTV a PGA TOUR LIVE helyébe lép a globális piacokon (az Egyesült Államokon kívül). A felhasználók minden piacon előfizethetnek a golftartalmak és programok széles körére, ami a PGA TOUR élő közvetítéseivel egészül ki a szerint, ahogy a jogok aktiválódnak az egyes országokban.

A Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) világszerte vezető a valóságon alapuló szórakoztatásban, minőségi tartalmakkal elégíti ki a kíváncsiságot, szórakoztatja, tájékoztatja és inspirálja közönségét és rajongóit. Évente 8000 óra eredeti tartalmat kínál, több műfajban vezetőként. Összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen. Minden képernyőn és platformon kiszolgálja nézőit, az olyan TV Everywhere termékektől kezdve, mint a GO portfólió alkalmazások és a Discovery Kids Play a direct-to-consumer streaming szolgáltatásokon keresztül, mint az Eurosport Player és a Motor Trend OnDemand, a Group Nine Media digitális és közösségi tartalmaiig. A Discovery portfólió része több prémium márka – a Discovery Channel, a HGTV, a Food Network, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, a Turbo/Velocity, az Animal Planet és a Science Channel; az Amerikai Egyesült Államokban az OWN: Oprah Winfrey Network, a Discovery Kids Latin-Amerikában, illetve az Eurosport, a helyi prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona Európában.