Jameson Movember: Most saját szakállával jótékonykodhat

Inspiráció Kiemelt

A Jameson ír whiskey márka extra jófej jótékonysági programot hirdet novemberben. Aki egy hónapra elfelejti a borotválkozást és arcszőrzetet növeszt, a hónap utolsó napján Budapest legmenőbb barber shopjainak egyikében ingyen szabadulhat meg a felesleges szőröktől, ráadásul még egy egyedi ajándékcsomagot is kap, miközben egy jótékonysági akcióban is részt vesz, amivel a Movember Magyarország Egyesületet támogatja.

Azok a férfiak, akik novemberben egy hónapra elfelejtik a borotválkozást és arcszőrzetet növesztenek, egyszerre több jó dolgot is tesznek. Egyrészt felhívják férfitársaik és a világ figyelmét az éves szűrővizsgálatok fontosságára, másrészt pedig támogatják a Movember Magyarország Egyesület munkáját.

Hogyan lehetséges ez? A Jameson évek óta együttműködik hazai és világszinten is a Movember mozgalommal, idén pedig azt találták ki, hogy november 30-án Budapest legmenőbb partner barber shopjaiban meghívják egy arcborotválásra a kitartó szőrnövesztőket, ráadásul még egy egyedi, limitált szériás ajándékcsomagot is adnak az egész hónapos kőkemény melóért cserébe. És ez nem minden! November utolsó napján a Jameson átvállalja a partner barber shopokba betérő férfiak szakállnyírásának költségeit, és a borbélyokkal közösen személyenként 5000 Ft-ot juttatnak el a Movember Magyarország Egyesületet számára.

Az egyesület legfőbb célkitűzése, hogy felhívja a figyelmet a második leggyakoribb halálozási ok, a prosztatarák megelőzésének fontosságára és ehhez kapcsolódóan népszerűsítse a mindennapi egészséges élet fontosságát.

És mi van azokkal, akiknek alapból van szőr a képükön? A Jameson csapata rájuk is gondolt, hiszen egy egész kollekciónyi őrült szakállfazont álmodott meg a város legjobb barbereinek bevonásával, hogy az igazán bátrak a legvagányabb szakállak tulajdonosai lehessenek a városban.

A jótékony akcióban a hazai YouTube és Instagram szcéna 11 legismertebb influencere is részt vesz – többek között Beniipowa, Unfield és Abosi Barni –, akik összesen több mint 1 millió emberhez juttatják majd el a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságának üzenetét. A Post for Rent influencer ügynökség kérte fel a véleményvezéreket az együttműködésre, akik szívesen csatlakoztak a kezdeményezéshez, mert mindegyiküknek tetszett az ötlet, hogy segíthetnek felhívni a figyelmet az öngondoskodás fontosságára.

A város cool arcai közül Serényi Zsolt is a jó ügy mellé állt. A városszerte tetoválásairól és főzőtudományáról ismert séf számára sem volt kérdés, hogy segít továbbvinni a kezdeményezés hírét: „Örülök, hogy része lehetek a Movember mozgalom népszerűsítésének és hozzájárulhatok a jótékonysági kezdeményezés sikeréhez. Kimondottan szakállpárti vagyok, mindenféle arcszőrzet tetszik, aminek természetes az összhatása.”

A résztvevők hetente vagy akár naponta is dokumentálhatják a szőrnövesztést a #jamesonmovember hashtag használatával, amiről november 30-án, a vágás napján sem érdemes megfeledkezni.

Csatlakozz te is az eseményhez, vidd hírét, hogy mások is értesüljenek róla, és tudj meg többet a szűrővizsgálatokról.