Itt az első magyar, márkázott GIPHY-sticker csomag a Topjoytól

Márkák

A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra. A Topjoy hangulatjeleket mostantól Instagram Storiesban, Instagram Stories Messengerben és Snapchaten is használhatják a felhasználók, elküldhetik őket egymásnak üzenetben, vagy színesíthetik velük a storyjaikat.

Márkázott Topjoy kupakokkal indult útnak az első magyar, mozgó gifekből álló GIPHY matricacsomag, amellyel a legnépszerűbb közösségi médiacsatornák felhasználói cseveghetnek egymással. Az Instagram és Snapchat csatornákon belül a storyba integrálva használhatók a matricák Facebook Messengeren, Twitteren, SMS-ben, WhatsAppon és e-mailben pedig a GIPHY alkalmazásból lehet megosztani őket. Az elektronikus üzenetküldésben használt, GIPHY alkalmazásra készült tizenhárom egyedi matricát a Kraftwork reklámmanufaktúra fejlesztette. „Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon elsőként készítettünk márkázott tartalmat a legnagyobb gif- és sticker-platformra. A felhasználók az animált Topjoy kupak matricákat mostantól elküldhetik egymásnak üzenetben, vagy színesíthetik velük a storyjaikat. Ezzel a márka olyan platformokon is meg tud jelenni, ahol nagy számban van jelen a főleg 30 alatti célcsoport, de más típusú márkakommunikációra nincs megfelelő lehetőség” – mondta el Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális üzletágának vezetője.

A fiatalok egyik kedvenc italmárkájának animált matricái még csak néhány napja érhetőek el a világ legnagyobb gif-platformján, de az összmegtekintés már átlépte a 7,5 milliót. Jelenleg az ÁGY <3 matrica a legnépszerűbb 1,7 millió megtekintéssel, a második a BEST FRIENDS FOREVER 1,2 millió megtekintéssel.

A teljes csomag itt érhető el.