Súlytalan kollekció: innováció a Springfieldtől

Kiemelt Márkák

A mindennapi életritmus megváltozása miatt ma már a divat terén is az a cél, hogy az életünket minél könnyebbé tegye – ezt felismerve mutatta be a Springfield a Zero Gravity, 100% Fit nevű kollekcióját.

A legújabb farmer és chino nadrágok kialakításakor a Springfield Bi-Strech és Body-Shape technológiát alkalmazott, ezzel fokozva a komfortérzetet és a hajlékonyságot. Ennek eredményeként olyan öltözékeket mutat be a spanyol divatmárka, amelyek tökéletesen illeszkednek a testalkathoz. A Zero Gravity, 100% Fit termékei olyan egyszerre kényelmes és alakformáló ruhadarabok, amelyek szabad mozgást biztosítanak a viselőjüknek.

A férfi kollekciót a Bi-Strech technológia jegyében alakították ki: a rugalmas szabású farmerek az elasztomernek köszönhetően rendkívül kényelmesek, biztosítják a mozgás szabadságát és a gyűrődések elkerülését. A legújabb chino nadrágokat pedig a hátoldalukon lévő cipzáras, biztonsági zseb teszi még praktikusabbá, a szegélyeken lévő fényvisszaverő sávok pedig garantálják a sportos megjelenést.

A női daraboknak a Body Shape szabás az alapja, amely a farmerek új generációját hozza el az ultra rugalmas szálaknak köszönhetően. A testre simuló, magas derekú fazonból és a nadrág optimális szétválasztási hosszából adódóan „push-in, push-up” alakformáló hatást eredményeznek a has- és fenékrésznél. Épp ezért a nadrágok tökéletesen passzolnak minden alkathoz a hétköznapi kényelmes viselet ideális darabjaiként.

A Zero Gravity, 100% Fittel a Springfield még kényelmesebbé és sokoldalúbbá tette az öltözékeit, egyfajta súlytalan érzést alkotva. „Ez az innovációra és a technológiára épülő kezdeményezés a Springfield elköteleződéséből fakad: figyelünk a fogyasztói igényekre és olyan ruhákat kínálunk, amelyek az életet még inkább megkönnyítik és kényelmesebbé teszik anélkül, hogy fel kéne áldozni a legújabb trendeket. A Zero Gravityvel azt akartuk elérni, hogy ezeket a darabokat a második bőrüknek érezzék, maximalizálják a komfortérzetet és a mozgás szabadságát” – mondta a kampány kapcsán Marc Calabia, a Springfield új ügyvezető igazgatója.

Bár a Springfield folyamatosan növekszik, megőrizte az értékeit egy olyan márkaként, amelyet a valódi embereknek szánnak. A brand harmincadik évében még mindig vonzóan mutatja be a legújabb trendeket egyaránt a kényelmes és formálisabb stílusú kollekcióiban.

A Zero Gravity 100% Fit darabok október végétől lesznek elérhetők világszerte, a cég összes üzletében.

A SPRINGFIELDRŐL

A Springfieldnek 850 eladási pontja van több mint 70 országban. A Tendam csoportnak, Európa egyik vezető divatvállalkozásának a része, amely a tömeges fogyasztásra szánt prémium ruházati cikk szegmensben képviseli magát 90 országban, több mint 2000 értékesítési ponttal, öt márkájával: Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield, Women’secret és Fifty.