Megérkezett Magyarországra a S.Pellegrino ásványvíz Dizájn Különkiadása

Márkák

A S.Pellegrino az idei tavaszi Milánói Design Héten mutatta be Dizájn Különkiadását (Design Special Edition). A projekt szakmai partnere Giulio Cappellini neves olasz építész és tehetségkutató. A különleges kiadású termékekkel a fogyasztók októbertől találkozhatnak a hazai éttermekben.

A S.Pellegrino ásványvíz Design Special Edition októbertől elérhető a hazai éttermekben. Ezúttal is a dizájnvilág neves képviselői terveztek a már évszázados múltra visszatekintő ásványvízmárka számára: a kínai Neri&Hu, az amerikai Steven Haulenbeek és a francia Philippe Nigro. A díjnyertes kínai Neri&Hu építészcsapat filozófiája szerint a jó munkához meg kell ismerni a projekt hátterét. Így volt ez a S.Pellegrinónak készített dizájn esetében is, és végül a levegő témájában alkottak. Címkéjük a felhővé formálódó vizet és annak esővé alakulását ábrázolja a vízmolekulára utaló apró pontokkal.

Steven Haulenbeek az USA legizgalmasabb dizájnereinek egyike. Kísérletező stílusával a víz földre érkezését ábrázolja. A csapadék fordított piramison keresztül jut el a víz forrásához, ahonnan egy másik piramison át tovább szivárog kifelé, a világba. Philippe Nigro díjnyertes francia tervező projektjei az építészeten belül is rendkívül sokszínűek, munkáiban a francia és olasz kultúrát ötvözi. Nigro a klasszikus címkét gondolta újra, mely 1899 óta a S.Pellegrino szimbóluma. A művész a buborékoknak adta a főszerepet.

A S.Pellegrino korábbi limitált szériás termékei a Bulgarival, a Vogue Italiával, a Luciano Pavarotti Alapítvánnyal és a Missonival együttműködésben születtek. A S.Pellegrinót Magyarországon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. forgalmazza.

A S.Pellegrino és az Acqua Panna

Az S.Pellegrino, Acqua Panna és Sanpellegrino gyümölcsitalok a milánói Sanpellegrino S.p.A. nemzetközi márkái. Az öt kontinensen, több mint 130 országban forgalmazott termékek értékes eredetüknek köszönhetően világszerte a legmagasabb minőséget jelképezik, és tökéletesen kifejezik az olasz stílust, amely egyet jelent az örömmel, az egészséggel és a boldogsággal.

Széles, különböző ásványvizeket, alkoholmentes italokat, üdítőket és jegesteákat felvonultató kínálatának köszönhetően az 1899-ben alapított Sanpellegrino S.p.A az olaszországi üdítőszektor vezető vállalata. Meghatározó olasz ásványvízgyártóként a vállalat mindig is elkötelezett támogatója volt a víz védelmének, éppen ezért felelősségteljesen és szenvedélyesen dolgozik, hogy ezt a forrást megőrizze, jövőjét biztosítsa.

Céginformáció

A Central Europe Mineral Water Holdingot 2015-ben hozta létre a Karlovarské Minerální Vody Groupot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente. 2015 márciusában a CEMW Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt., majd azt követően 2015 áprilisában a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is. A cégvásárlásokat követően Balogh Levente a CEMW Holding meghatározó kisebbségi tulajdonosa, valamint a társaság elnöke lett.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. egyesülésével létrejövő Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. Magyarország piacvezető ásványvíz- és üdítőipari társasága. A tulajdonában lévő Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S.Pellegrino, Acqua Panna és Perrier márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, ízesített ásványvizek, valamint a szénsavas üdítőitalok piacán.