Kiállítással és szakmai előadásokkal ünnepli fennállásának 30. évfordulóját az Ogilvy Budapest

Márkák

Fennállásának 30. évfordulója alkalmából nyitott kiállítást az Ogilvy Budapest péntek este. A Budapest Design Hét rendezvénysorozat részeként létrejött eseményen a látogatók a nemzetközi Ogilvy-irodák legkiválóbb munkáit tekinthetik meg az elmúlt három évtizedből és reklámiparról szóló előadásokat hallhatnak.

Az Ogilvy – akkor még Ogilvy & Mather néven – 1988-ban kezdte meg működését Budapesten. Az akkor még néhány tíz fős vállalat mára a Geometry cégcsoport részeként mintegy 80 munkavállalót foglalkoztató, a marketingkommunikációs szakma sokféle területét lefedő ügynökséggé nőtte ki magát. A vállalat az elmúlt három évtizedben a piac jelentős változásai ellenére is meg tudta őrizni stabilitását és profitabilitását. Ebben jelentős szerepe volt annak, hogy az Ogilvy képes maradt a változásra, a folyamatos megújulásra és a trendek követésére. Ez nagyban köszönhető a David Ogilvy által megalkotott big ideaLTM módszertannak, amely a mai digitális világban is kiválóan alkalmazható.

„A 30. évforduló alkalmából szervezett kiállításon olyan, nemzetközi vonatkozásban is nagy sikerű kampányokat mutatunk be az érdeklődőknek, amelyek mind a big ideaLTM módszertanon alapulnak. Bízunk benne, hogy a látogatóknak is elnyeri tetszését a David Ogilvy gondolatiságát tükröző és a mai napig időtálló kiállításanyag” – mondta el a kiállítás megnyitóján Sályi Réka, az Ogilvy/Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

Az Ogilvy/Geometry cégcsoport Magyarország egyik legeredményesebb, profitábilis és tőkeerős ügynökségcsoportja. Az Ogilvy 2014-ben lett Magyarországon a globális aktivációs ügynökségcsoport, a Geometry tagja, amelynek köszönhetően a magyarországi ügynökség még nagyobb tudásbázishoz, szakmai módszertanhoz és kapacitáshoz fér hozzá. Az Ogilvy az évek során több diszciplínával bővült: immár digitális, közösségi média és PR szakágakkal is rendelkezik.

„Büszkék vagyunk, hogy a beérkező megkeresések jelentős hányada épp amiatt érkezik az Ogilvyhez, mert az ügyfelek tudják, hogy itt minden marketingkommunikációs igényükre megoldást találnak” – tette hozzá Sályi Réka.

A kiállításnak kiváló keretet ad a Dizájn Hét, amelynek programjai többek között az alkotás és a vizuális gondolkodás köré épülnek. Az Ogilvy szakértői az eseménysorozaton több alkalommal is tartanak előadásokat, amelyeken díjmentes regisztráció után bárki részt vehet, aki kíváncsi az Ogilvy/Geometry cégcsoport gondolkodásmódjára.

A kiállítás megnyitóján mutatkozott be a Kossuth Kiadó gondozásában megjelenő Ogilvy-könyv új, frissített, magyar nyelvű kiadása. A népszerű Ogilvy-könyvet Miles Young, az Ogilvy korábbi globális vezérigazgatója aktualizálta, aki a kötetben megmutatja, hogyan működnek David Ogilvy módszertanai és gondolatai a mai digitális világban. Az új könyv kapcsán László Ágnes, a Kossuth Kiadói Csoport kommunikációs vezetője elmondta: „A Kossuth Kiadó büszke arra, hogy David Ogilvy A reklámról című, mára kultikussá vált alapműve után kiadhatja a munkásságára épülő legújabb kötetet, amely azokra az új kihívásokra válaszol, amelyekkel a reklámszakmának a digitális korban szembe kell néznie. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. A magyar kiadás szakmai korrektségét a kiadó részéről közreműködő kollégák garantálják: informatikai oldalról a szakfordító, Nimila Zsolt, a marketingtartalmat illetően pedig Szalai Lilla szerkesztő, a kiadó marketingmenedzsere.”

HELYSZÍN: KUBIK coworking, 1137 Budapest, Jászai Mari tér 5–6., alsó kiállítótér.

PROGRAM:

Designkiállítás: október 5. és 19. között, a Design Hét ideje alatt hétfőtől csütörtökig 09.00–18.00 óráig

Reklámworkshop:

2018. 10. 17. szerda

17.00–18.00: A PR megváltozott eszközkészlete, lehetőségei, funkciója, Heiszki László Head of Public Relations

18.00-18.30: Influencer-hibák amiket kerülni kell, Madar Csaba Social Media Specialist

18.30-19.00: Amikor a márka nem mondja: csinálja – reklám a kommunikáción túl, Heim Ágoston „Tonka” Experiential Manager

Regisztráció a szerdai workshopokra.

2018. 10. 19. péntek

07.00–18.00: Mit csinál egy reklámstratéga?, Jenes Barbara Strategic Planner

18.00–19.00: Gyakornokból cégvezető – mitől leszel ügyfélpartner beszállító helyett?, Sályi Réka ügyvezető igazgató, Ogilvy/Geometry cégcsoport

Regisztráció a pénteki workshopokra.