Chelsea-Vidi: tarolt a Sport1

Kiemelt Márkák

Hatalmas nézettséget hozott a Sport1-nek és a Spektrum Home-nak a Chelsea FC – MOL Vidi FC mérkőzés, a 18-49-es férfiak körében a Sport1 volt a legnézettebb tévécsatorna csütörtökön a mérkőzés közvetítése során.

Csütörtök este a Stamfrod Bridge-en lépett pályára a MOL Vidi FC az Európa Liga talán legerősebb keretével rendelkező londoni sztárcsapat, a Chelsea ellen. A magyar bajnok 1-0-s vereséget szenvedett, de az utolsó pillanatokig volt esélye az egyenlítésre, nem csoda, hogy a tévénézők sem kapcsoltak el a mérkőzésről.

A találkozót a Sport1 és a Spektrum Home is élőben közvetítette. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1 a meccs ideje alatt (21 órától 22:50-ig) a fogyasztói szempontból kiemelten fontos 18-49-es férfiak körében közel 15 százalékos (14,83) közönségarányt ért el, amivel a legnézettebb csatorna volt ebben a célcsoportban. A teljes lakosság (A4+) tekintetében a Chelsea – Mol Vidi FC mérkőzés 10,7 százalékos közönségarányt ért el a Sport1-en és a Spektrum Home-on, összesen közel 700 ezren kapcsoltak a találkozóra, és 375 ezren végig is nézték.

További részletek a SportTV weboldalán.