Kényelmes sajtok a Medvétől

Márkák

Az egészségtudatosság mellett az egyik legfontosabbá váló szempont a kényelmes, egyszerű, gyors fogyaszthatóság. Erre épül a Medve Szeletem sajtok bevezető kampánya is, amelyet a Havas Budapest készített.

Az elmúlt évek fogyasztói tendenciái világosan megmutatkoznak a piacon: az egészségtudatos táplálkozás került előtérbe és a fogyasztók a praktikus csomagolású sajtokat keresik zömében. A kényelmesen fogyasztható, előrecsomagolt szeletelt sajtok piaca gyorsan növekszik, több piaci szereplő is jelentős marketingköltéssel támogatja az itt versenyző termékeit, de a saját márkás termékek is komoly szerepet töltenek be.

A Pannontej Medve márkája egy számára teljesen új területre lép be a lágy ízű és krémes állagú vékony sajtszeletek, a Medve Szeletem bevezetésével, rögtön három variációban: a Klasszikust selymes lágyság jellemzi, a Zamatost karakteresebb íz, a Könnyedet pedig a többihez képest csökkentett zsírtartalom. Gábor Andrea, a Pannontej Zrt. marketingigazgatója elmondta, hogy a Medve Szeletem sajtokat lágy ízük, krémes állaguk és magas minőségük emeli ki a versenytársaik közül.

A kampány jelentős televíziós támogatást kapott: a Medve Szeletem a márka 2017-es, hazai gyártású reklámfilmjei végén jelenik meg, illetve CLP és DLP poszterek is segítik a bevezetést. Ezek mellett széles körű online kampány is indul, és látványos eladáshelyi jelenlét egészíti ki a mixet.

A bevezetés alapját képező kommunikációs stratégiát és a kampány kreatív anyagait a Havas Budapest készítette.