Head of Artot igazolt a Café

Karrier Kiemelt

Monori Bálint Gusztáv Head of Artként csatlakozott a Café Communications kreatív csapatához, hogy nemzetközi és hazai ügynökségekben megszerzett tapasztalatával és szemléletével elősegítse a magas vizuális színvonalú munkák létrejöttét, és támogassa a kreatívigazgatók munkáját.

A szakember több mint 10 éves nemzetközi és hazai ügynökségi tapasztalattal rendelkezik. Dolgozott többek között a Young & Rubicam Budapestnél, a Team Rednél és a McCann Budapestnél is. Az utóbbiból Creative Group Head státuszból igazolt a Café csapatához májusban.

Bálint pályafutása alatt olyan koncepciók kidolgozásában vett részt, mint a Menedékház alapítvány részére készült CLP kampány, a Legonak készült Reborn Statues kampány, a Borsodi 2014-es nyári kampánya, a Dreher felfedező TVC kampánya, vagy az E.On Egy csepp hazai pálya és Safety First kampányok. Az E.ON-nak készült „E1ső a biztonság” című filmje két kategóriában, a Belső kommunikáció és HR-témájú alkotások közt is Arany Delfin díjat nyert, illetve hazánkból egyedüliként a Grand Prix-t érő Fehér Delfin trófea shortlistjére is felkerült. A történet egy valós, az E.ON-nál megtörtént, kollégákat érintő autóbalesetet dolgozott fel. A másik legkiemelkedőbb munkája a Magyar Állami Operaház számára készült 2012-es  image kampány volt, amely azoknak is megnyitotta az Opera világát, akik azelőtt alig érintkeztek ezzel a műfajjal.

Fő ügyfelei közé tartozott a Telenor, a Danone, a Borsodi Sörgyár, a MOL Magyarország, a Vodafone, az Erste Bank, a Dreher Sörgyárak, az E.ON, a Coca-Cola Magyarország és a K&H Bank.

A Café Communications-nél az OTP Employer branding, a Pilsner Urquell és a Dreher számára készített branded content kampányokban vett már részt Head of Artként.