Plázaélmény a Szigeten

Kiemelt Márkák

Huszonöt méter hosszú akadálypályát épített a Szigetre a plázákat üzemeltető Klepierre, amely a bevásárlóközpontjaiban megszokott vidám és játékos hangulatot vitte helybe a fesztiválozóknak.

A Corvin Plaza és Duna Plaza Világzenei színpaddal szemben közösen felállított 250 négyzetméteres standján a két sávos pálya tökéletes lehetőséget biztosít egy izgalmas versenyre a barátokkal: a játék lényege, hogy az induló minél gyorsabban jusson át az akadályokon. Az adott napon legjobb időt futott résztvevő egy ötvenezer forint értékű vásárlási utalványt nyer, amelyet az általa választott bevásárlóközpontban válthat be. Az a szerencsés, aki az egész hét eredményeit figyelembe véve a leggyorsabban képes teljesíteni az akadálypályát, százezer forint értékű vásárlási utalvánnyal lesz gazdagabb.

De még az is nyerhet, aki nem tud végigmenni a pályán. Az Instagramra #letsplay hashtaggel képeslapos szelfit posztolók között is kisorsolnak egy százezer forint értékű vásárlási utalványt.

„Munkánkban kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a hozzánk látogatók a vásárláson túl, élményben részesüljenek. Idén először van lehetőségünk ezt az élményt a Sziget Fesztivál látogatóival is megosztani és pozitívan tapasztaljuk, hogy élményközpontunk kimagasló népszerűségnek örvend” – mondja Polgári Noémi, a Klepierre országos marketingvezetője.

A Sziget térképen 57-es számmal jelölt élményközpont az ügyességi feladatok mellett pihenősarkot és párásító ventilátort is biztosít a bulizásban kimerült szigetlakóknak. Nem lenne teljes az élmény a gasztronómia nélkül, ezért a Let’s Play standnál a Kishusom várja az éhes versenyzőket, akik sok színes programból válogathatnak a standon minden nap 14 és 24 óra között.