Egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

Márkák

A Generali Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető. A rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén több mint 50 ezer látogatója van, szponzori jelenlét pedig olyan kreatív és gazdag program- és szolgáltatáskínálatban jelenik meg, ami nem csak a márkák ismertségét, hanem a fogyasztók márkaelkötelezettségét is növeli.

„A Gyerek Sziget népszerűsége a programok minőségében és sokszínűségében rejlik” – mondja Vidó Andrea főszervező, aki munkatársaival együtt évről-évre arra törekszik, hogy minél változatosabb programokat állítsanak össze és a különböző műfajok legjobbjait hívják meg a rendezvény-sorozatra. „Az esemény szerves része már a budapesti nyárnak, és a célcsoport elégedettsége és érdeklődése miatt érdemes arra, hogy a szponzorok megjelenjenek, kreatív megoldásaikkal gazdagítsák a programokat” – tette hozzá Pintér Nóra szponzorációs vezető.

Idén hatodik éve áll a Gyerek Sziget mellett névadó szponzorként a Generali a Biztonságért Alapítvány. „A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései mentén a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz” –mondta el Horváth Gergely, a Generali a Biztonságért Alapítvány kuratóriumi tagja. A Generali Nagyszínpadon kaptak helyet a nagy népszerűségnek örvendő koncertek és egyéb előadások, emellett három kiemelt aktivitással találkozhattak a látogatók. A Generali KRESZ Park-ban a gyerekek játszva tanulhatták meg a biztonságos közlekedés alapjait. Az elméleti és gyakorlati tudás megszerzését a gyermekjogsi átadása zárta. A Generali Sport Park a mozogni vágyó kicsik és nagyok birodalma volt, ahol minden a játékos sportolásról, mozgásról szólt. Az egészségmegőrzés érdekében szombatonként a Generali Szűrőbusz ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatokkal, tanácsadással várta az érdeklődőket.

A Minimax kalandos játékokkal jelent meg a rendezvényen. „A Minimax sátorban – közkívántra – például egész napos Barbie-s foglalkoztató várta a látogatókat, ahol a lányok meseszép ruhákat tervezhettek Barbie-nak, sőt: el is készíthették azokat, és ehhez minden segítséget és eszközt megkaptak a Minimax-tól”- mondta Osváth László BTL Marketing Manager. A Barbie és Kicsi Gesztenye Klubos kifestőkkel és furfangos foglalkoztató füzetekkel várta gyermekeket. A Csizmás a kandúr rajongói igazi hősökké válhattak, ha részt vettek a szuper ügyességi játékokban. Mindezek mellett az örök kedvenc a trambulin, a kézműves alkotókuckó és a legkisebbeknek készült bébi játszótér sem maradhatott el a Minimax sátrából. A Minimax Fesztivál is több éve kerül megrendezésre, ez az a nap, amikor a Nagyszínpadra beköltöznek a Minimax műsorán látható zenekarok, és zenés produkciók.

Rossmann Ringató Ligetben egész nap muzsikaszóval, mondókákkal és vidámsággal várták a kicsiket és nagyokat egyaránt. A mondókák és dalok csodás világába kalauzolták a gyermekeket és szüleiket, hiszen foglalkozásvezetők saját hangszereikkel élőben muzsikáltak a helyszínen. „Már sok éve részesei vagyunk a rendezvénynek, ahol a szülőknek és gyerkőcöknek egyaránt lehetőségük van megkóstolni és kipróbálni a Rossmann saját márkás termékeit. Emellett egy meghitt sarkot is biztosítunk a szülők számára, ahol nyugodt körülmények közt tudják megetetni és tisztába tenni a legkisebbeket, melyhez természetesen számos termékünket használhatják” – mondta Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.

„Már 2016. év óta vagyunk jelen a Generali Gyerek Szigeten a Decathlon Sportparkkal” – mondta Zsupányi Adrienn rendezvényszervező menedzser. „A rendezvény tematikája, közönsége és színvonala miatt idén sem volt kérdés számunkra, hogy hozzá szeretnénk-e járulni egy sportos programmal az eseményhez. Mint minden rendezvényen, ahol szponzorként vagyunk jelen, itt is az a legfontosabb a számunkra, hogy a sportolás örömét adjuk át az embereknek. Mindig aktívan, programokkal vagyunk jelen”- tette hozzá.

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. tavaly jelent meg először a Gyerek Szigeten. A vállalat a diszkont filozófia megalkotójaként fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertesse meg termékeit és működését a jelenlegi és a jövőbeni vásárlókkal. Éppen ezért az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta sikeresen működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat, amelyben a kicsik egy valódi ALDI áruház kicsinyített másában, a MiniAldi-ban nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. A vállalat most egy ugyanilyen kicsinyített üzletet alakított ki a Gyerek Szigeten.