Nemzetközi influencerekkel erősít a Post for Rent

Piac

Többek között nemzetközi kampányokban látja az influencer marketing jövőjét, ezért külföldi piacokon is terjeszkedik a hazai alapítású ügynökség.

A 2015-ben alapított Post for Rent szolgáltatásának lényege, hogy a náluk regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő brandeket egy digitális platformon, automatizált módon kötik össze, az emberi erőforrást minimalizálva. Ez teszi lehetővé a dinamikus nemzetközi terjeszkedést is, mind a brandek, mind pedig az influencerek tekintetében. A tavaly év végi angol piacralépés eredményeképpen 109 százalékkal nőtt az elérhető véleményvezérek száma és 216 millióval emelkedett a potenciálisan elérhető követők száma – így már 26.000 influencernél és 320 milliós reach-nél járnak.

A cég terjeszkedése idén is folytatódik: az angol Hello Managementtel kötött megállapodásnak köszönhetően most tavasszal olyan mega-influencerek csatlakoztak a platformhoz, akik önmagukban is több milliós követőbázissal rendelkeznek: Liam Ferrari énekes például 2,6 millió, WeeklyChris zenész 3,6 millió követővel van jelen az Instagramon, Flighthouse pedig 17,6 millió követővel büszkélkedhet a Musical.ly-n. A rendszer segítségével ők is bevonhatók nemzetközi, több országon átnyúló social kampányokba, akár itthonról is. A globális kampányok előnyeit már számos hazai márka ismeri; többek között a Sziget is rendszeresen indít nagy volumenű, kreatív social aktivitásokat külföldi influencerek közreműködésével.

„A nemzetközi kampányok olyan mozgatórugói az influencer marketing piacnak, amelyben hatalmas potenciál van, de a valóságban kevés ügynökség képes kivitelezni. A Post for Rent modellje erre kifejezetten alkalmas, hiszen a briefelési folyamattól kezdve az adatértékelésig minden folyamat egy kézből kivitelezhető” – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent ügyvezetője.

A cég a londoni bázis mellett további potenciált lát az ázsiai és az amerikai piacokon. 2017-ben összesen 790 kampány futott a Post for Rent rendszerén keresztül, idén 1.800 kampány a célkitűzés, és 50.000 regisztrált véleményvezért terveznek a platformra bevonni.

(Fotó: WeeklyChris Instagram-oldala)