A szavahihetőség értéke az építőiparban

Márkák

A kimagasló márkaminőség és márkaépítésbe fektetett munkája elismeréseként Superbrands díjat nyert a Mapei Kft.

A vállalat üzleti és fogyasztói kategóriában is elnyerte a védjegyet, melynek odaítéléséről független szakértői bizottság döntött szakmai szempontok és a fogyasztók körében végzett márkaismertségi- és kedveltségi kutatás alapján.

„A Mapei maradandó értékeket képvisel, melyek negyed évszázados történetünk alatt nem változtak. Nem a pillanatnyi divat, hanem örökérvényű alapelvek szerint működünk. Kimagasló minőségű termékek és szolgáltatás, etika, átláthatóság és fenntarthatóság jelentik a Mapei márkát. Számunkra a Superbrands védjegy ennek az elismerése, nagyon büszkék vagyunk rá” – mondta Markovich Béla a Mapei Kft. ügyvezetője.

A szakember szerint a márkaépítés nagyon fontos feladat az építőiparban, különösen most, amikor az ágazat fellendülése tömegesen hívott életre olyan vállalkozásokat, amelyek nem képesek megfelelő színvonalú szolgáltatást nyújtani. Ezek közül kitűnni csak jól felépített márkával lehet, ami tulajdonképpen a szavahihetőség bizonyítéka.