Nagyot nőtt a dm

Márkák

A vállalat mozgalmas időszakon van túl, elindította on-line webshopját, tavasszal pedig megújítja törzsvásárlói programját.

A vállalat ausztriai cégcsoportja, amelynek tagjai Ausztria, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Románia, Bulgária, Macedónia és Olaszország +8,4 százalékos növekedést ért el 1265 millió eurós forgalommal. A vállalatcsoport ezt az eredményt összesen 1592 üzlettel és 19 002 dolgozóval érte el az elmúlt hat hónapban. A Németországot is magába foglaló teljes konszern szintjén is pozitívan zárta a dm a félévet: 5348 millió eurós forgalmat tudhat a magáénak, ez 5,2 százalékos növekedést jelent. A cégcsoport tavaly Olaszország fele is terjeszkedett, jelenleg hét városban érik el a vásárlók a drogériát, idén 35 üzlet nyitása szerepel a tervek között.

A dm bolthálózatának fejlesztése Magyarországon is folyamatos, a boltok felújítása mellett Kistarcsán és Szentgotthárdon terjeszkedett a dm új üzletekkel 2017 végén, tavasszal pedig Miskolcon, Budapesten az Illatos úton, illetve az Aréna Mall-ban nyitnak teljesen új üzletet, írják közleményükben.

Ebben megjegyzik: a dm 25. születésnapját ünnepli, a jubileum alkalmával májusban nyereményjátékkal lepik meg a vásárlókat, a legszerencsésebb résztvevő egy külföldi családi utazást nyer. A jubileum alkalmával a dm Együtt egymásért társadalmi felelősségvállalás programja keretében 25 civil szervezet kezdeményezését támogatja 500-500 ezer forinttal. A dm elkötelezetten hisz abban, hogy a civil szervezetek munkájukkal, törekvéseikkel óriási hatást és változást tudnak indukálni a helyi közösségek életében.

A dm továbbra is elkötelezett a tartós árak kialakítása mellett, így a rövidtávú akciók helyett cél, hogy a tartós árak a lehető legszélesebb szortimentben legyenek elérhetőek. A vállalat az árak tartós csökkentésével hosszú távú befektetésben gondolkodik, hogy erősítse a vásárlók bizalmát. A cél, hogy minél többen megtapasztalják a tartós árak előnyeit.

Az évet két fontos díj elnyerésével indította a vállalat: a dm pécsi Árkád bevásárló központban levő üzlete megkapta az Év boltja 2018 címet, az elismerést a drogéria a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével érdemelte ki. Egy munkáltatói díjnak is örülhetett a dm tavasszal: sorozatban negyedik alkalommal kapta meg a legvonzóbb munkáltatónak járó díjat, ezzel bekerült a Randstad „hírességek csarnokába”: négyszeres címvédőként idén nívódíjat kapott. A díj jól mutatja a vállalat elköteleződését ezen a területen.