Nagy siker a Wizz, a Heinemann és a Budapest Airport közös akciója

Márkák

Minden várakozást felülmúl a BARTA-promóció a repülőtér, a duty free üzlet és a légitársaság között

Alig egy hónapja indult útjára, de máris nagy sikert arat a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Wizz Air közös promóciója. A BARTA (angolul: Brands-Airlines-Retailers-Technology-Airports) elnevezésű kezdeményezés a három hónapos tesztidőszak első harmadában rendkívül népszerűnek bizonyult az utasok körében, és jó úton halad a repülőtér-kereskedő-légitársaság hármas kapcsolat újraértelmezése is.

Március eleje óta találkozhatnak az utasok a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Wizz Air új kereskedelmi koncepciójával, amely a márka, a légitársaság, a kereskedő, a technológia és a repülőtér kulcsszavak angol megfelelőinek felhasználásával kapta a BARTA elnevezést. A promóció lényege, hogy a Wizz Air minden utasa, aki a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Heinemann Duty Freeben 50 vagy 75 euró feletti értékben vásárol, 4.50 illetve 7.50 eurós vouchert kap ajándékba. A kupont a repülőgép fedélzetén, a Wizz Caféban válthatják be az utasok, az általuk választott forró italra, friss szendvicsre, snackre, üdítőre vagy más italokra.

„A BARTA promóció elsődleges célja, hogy az online hirdetési platformok térnyerése korában növelje a repülőtéri kereskedelem szerepét az új piaci helyzetben két fontos partner, a Heinemann Duty Free és a Wizz Air bevonásával.” – emelte ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: „Még csak a tesztidőszak felénél járunk, máris elmondhatjuk, hogy a BARTA minden várakozásunkat felülmúlta. A kísérleti jelleggel indult, forradalmi kezdeményezés a jövőben mérföldkő és iránymutató lesz a repülőtéri vásárlások területén.”

A repülőtér-márka-légitársaság együttműködésében létrejött promóció úgy teremt többletbevételt a résztvevők számára, hogy az utazás összes fázisában kiváló kereskedelmi ajánlatokat kínál az utasoknak: az otthonuktól kezdve a repülőtéri üzleten át egészen a repülőgép fedélzetig. Ennek a folyamatnak az első állomása a jegyvásárlás: az utas ekkor kerül kapcsolatba a Wizz Air légitársasággal, és már ekkor értesül a BARTA kínálta lehetőségekről.

„A Wizz Air folyamatosan törekszik arra, hogy termékei és szolgáltatásai körét bővítse és fejlessze az ügyfelek igényeinek megfelelően. Utasaink visszajelzése és a BARTA népszerűsége alapján a hármas promóció kiváló eszköze az utas-élmény emelésének.” – hangsúlyozta George Michalopoulos, a Wizz Air kereskedelmi igazgatója.

„A BARTA már az első hetekben ígéretes eredményeket hozott mind a Heinemann Duty Free kereskedelmi forgalma, mind a vásárlásért cserébe adott kuponok számát illetően. Emellett a statisztikák azt mutatták, hogy a Wizz Air utasai a szokásosnál többet vásároltak a Heinemann üzleteiben a promóció kezdete óta.” – hangsúlyozta Jankovich Ildikó, a Heinemann Duty Free budapesti ügyvezető igazgatója. Így folytatta: „Szeretnénk a magunk eszközeivel, kiemelkedő ajánlatokkal és új módszerekkel növelni a Budapestről indulók utazási élményét. A Budapest Airporttal és a Wizz Airrel kialakított együttműködés kiválóan alkalmas erre, ezért örömmel folytatjuk a megkezdett közös munkát.”